اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم

امام جمعه تویسرکان گفت: با عمکرد‌ مطلوب خود زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی را مهیا کنیم.

زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری تویسرکان عمل به دستورات الهی را مهم‌ترین شاخص اثرگذار در جامعه سالم خواند و اظهار کرد: آرامش آحاد جامعه در گرو برخورداری از تقوا و عمل به دستورات خداوند تبارک و تعالی است.

وی افزود: اگر خدای ناخواسته انسان‌ها بخواهند برخلاف امر الهی حرکت کنند هم موجب معصیت برای خودشان و هم برای دیگران می‌شوند و سلامت اجتماع را به خطر می‌اندازند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه متأسفانه یکی از گناهانی که امروز نقل مجلس‌ها شده، بحث تهمت و دروغ است، تصریح کرد: تهمت ‌زدن به دیگران، نشأت گرفته از غیبت است و برخی در هر محفل و مجلسی به خود اجازه می‌دهند که به دیگران تهمت بزنند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات و لزوم مراقبت در رفتار و کردار خود گفت: امروز برخی از افراد چیزی که اصلاً وجود خارجی ندارد را می‌گویند و با دروغ‌پراکنی و افترا به دیگران زمینه‌ساز معصیت می‌شوند.

ارزنده با اشاره به اینکه بسیاری از انسان‌ها محصول عبادات خود را با انجام یک معصیت مانند غیبت و تهمت، بلافاصله در نامه اعمال دیگران می‌گذارند، همگان را به داشتن تقوای الهی دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر مردم به سهولت به رسانه‌های جمعی در بخش‌های مختلف دسترسی دارند، تأکید کرد: همه باید در رفتار و گفتار‌های خود سنجیده عمل کنیم تا زمینه‌ برای سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به نامگذاری امسال با نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری، اذعان کرد: انتخابات امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، بنابراین همه در هر مسئولیت و جایگاه تلاش کنیم، با آگاهانه عمل کردن و رعایت تقوا و ایجاد انسجام، همدلی، وحدت کلمه در بین آحاد مردم حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با نوع عمکرد‌هایمان به عنوان مبلغی بصیر و ایمانی در ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری عموم مردم در انتخابات خردادماه و خلق یک حماسه سیاسی بی‌بدیل گام برداریم.

ارزنده با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و حماسه سیاسی به معنای واقعی را انجام بدهیم، گفت: تحقق حماسه اقتصادی هم در گرو عملکرد خوب و مطلوب مسئولان است، بنابراین پس باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول