اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری 2 سر دسته شرارت و قماربازی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد افزود: دو متهم خیابانی که سر دسته شرارت و قمار بازی بودند در محدوده خواجه ربیع مشهد دستگیر و تلاش برای به دام انداختن دیگر اعضای این دو باند ادامه دارد.

دستگیری 2 سر دسته شرارت و قماربازی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های گشت موتور سوار کلانتری 25 مشهد طرح مبارزه با جرایم خشن و خیابانی را در منطقه خواجه‌ربیع به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در این عملیات گسترده توانستند سردسته باند شرارت‌های خیابانی را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

کریمی افزود: پلیس برای دستگیری این متهم در اقدامی ضربتی وارد عمل شد اما او با عربده‌کشی قصد مقابله داشت که ماموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و سپس شلیک به سمت متهم کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: سر دسته باند شرارت در این عملیات بر اثر اصابت گلوله به پایش زخمی شد و به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: افسران آگاهی کلانتری خواجه‌ربیع مشهد همچنین سر دسته باند قمار بازی که ناصر نام دارد را در حالی که قمار بازی می‌کرد دستگیر کردند.

کریمی گفت: تحقیقات از این فرد که از مجرمان حرفه‌ای است و با همدستانش طعمه‌های خود را به بیابان‌های منطقه رسالت کشانده و در صورت باخت در قمار دعوا و درگیری به راه می‌انداختند برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

کیف قاپ خیابانی به دام افتاد

وی ادامه داد: در پی اعلام چند فقره کیف قاپی در محدوده بلوار وکیل‌آباد و پیروزی مشهد افسران آگاهی کلانتری شهرک ناجا تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: در حالی که بررسی‌های پلیسی ادامه داشت شهروندان وظیفه شناس جوانی 35 ساله را لحظاتی پس از سرقت کیف دستی زنی 31 ساله در خیابان مشهد محاصره کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: با گزارش این موضوع به فوریت‌های پلیسی 110ماموران کلانتری 36 بلافاصله در محل حاضر و سارق خیابانی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

زور گیر مست در مشهد دستگیر شد

کریمی خاطرنشان کرد: راننده یک دستگاه خودرو سواری ساعت 14:35 روز گذشته در تماس با فوریت‌های پلیسی  110اعلام کرد در خیابان پنج‌تن مشغول مسافرکشی بودم و فردی را به عنوان مسافر سوار خودروی شخصی خود کردم.

وی تصریح کرد: این فرد که حالت غیر طبیعی داشت پس از دقایقی با تهدید چاقو از مسافر دیگری که روی صندلی عقب نشسته بود قصد زورگیری داشت که با او درگیر شدیم و دستگیرش کردیم.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری گلشهر بلافاصله متهم 31ساله را به کلانتری انتقال دادند و تحقیقات از این سارق خیابانی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه ادامه دارد.

انتهای پیام/70005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول