اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد

دستگیری اخاذ مامورنما در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: سارقی که با معرفی خود به عنوان مامور در شهرستان سبزوار از شهروندان اخاذی می‌کرد در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری اخاذ مامورنما در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی سبزوار با دریافت گزارشاتی مبنی بر اخاذی فردی مامورنما از شهروندان در پارک‌های سطح  این شهر تحقیقات وسیعی را برای شناسایی و دستگیری این فرد شروع کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سرانجام پس از چند روز تلاش مستمر با تجمیع اطلاعات از مالباختگان، چهره‌نگاری و مشخص کردن جغرافیایی وقوع جرم فرد مامورنما را در حال تردد در یکی از پارک‌های سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

آزادواری تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی پس از بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با افراد مالباخته که اکثرا جوان بودند به پنج فقره زورگیری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به معرفی فرد مامورنما به مقامات قضایی گفت: مردم باید هنگام برخورد با چنین افرادی حتما از آنان کارت شناسایی و برگ ماموریت بخواهند و در صورت امتناع و مشاهده هر گونه مغایرت موضوع را سریعا به پلیس 110 اطلاع داده تا فرد مذکور دستگیر و از سرقت‌های دیگر جلوگیری شود.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول