اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد

کشف 20 هزار عدد قرص روان گردان و دستگیری مجرمان

فرمانده انتظامی رودسر از کشف 151 دستگاه ماهواره و دستگیری 71 نفر، 20 هزار عدد قرص روان گردان، 120 لیتر مشروبات الکلی و دستگیری 22 نفر در این باره خبر داد.

کشف 20 هزار عدد قرص روان گردان و دستگیری مجرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی ترکی در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به نتایج طرح امنیت نوروزی، اظهار کرد: در ایام نوروز در داخل شهر هیچ تصادف فوتی وجود نداشت و با 33 درصد کاهش تصادفات و 18 درصد تصادفات برون شهری مواجه بودیم.

وی افزود: با تامین امنیت مسافران از طریق گشت‌های موتوری و خودرویی هیچ سرقتی از مسافران گزارش نشده است.

این مسئول با اشاره به اینکه پرسنل انتظامی همواره در کنار مردم و مخالف هنجارشکنان بوده است، خاطرنشان کرد: در چهارشنبه آخر سال 91، 10 نفر از افراد به دلیل استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا که با درخواست مردم دستگیر شدند با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی از کشف یک کیلو و 301 گرم مواد مخدر و دستگیری 67 نفر عوامل مصرف و توزیع کننده مواد مخدر در ایام نوروز خبر داد.

ترکی کشف 151 دستگاه ماهواره و دستگیری 71 نفر، 20 هزار عدد قرص روان گردان، 120 لیتر مشروبات الکلی و دستگیری 22 نفر و 30 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدام‌های انتظامی رودسر ذکر کرد.

وی از شهروندان رودسری خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آسیب اجتماعی با شماره‌های 110 یا 197 نیروی انتظامی تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان پلیس اقدام‌های لازم را انجام دهد.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر، در ایام تعطیلات نوروز بالغ بر دو هزار و 150 مورد تماس با فوریت‌های 110 صورت گرفت که با اطلاع‌رسانی به موقع و انجام عملیات پیشگیرانه از 68 درصد حوادث پیشگیری شد.

وی با اشاره به شعار سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، یادآور شد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی گسترده‌ای رقم می‌خورد.

ترکی، امنیت مردم و برطرف شدن مشکلات آنها را مهم خواند و متذکر شد: با هر کس که امنیت و آرامش مردم را مختل کند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2300/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول