اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‎رضوی خبر داد

کلینیک استعدادیابی در اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود/ ساماندهی مراکز ماساژ

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی با اشاره به ساماندهی مراکز ماساژ ورزشی در استان گفت: کلینیک استعدادیابی ورزشی نیز در اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود.

کلینیک استعدادیابی در اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود/ ساماندهی مراکز ماساژ

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، سیدرضا گلدوزیان با اشاره به اهمیت سلامت قلب و عروق ورزشکاران اظهارداشت: کمیته سلامت عروق هیئت پزشکی ورزشی استان با تجهیزات مناسب در سال جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند تا ورزشکاران در تمامی اماکن ورزشی از اطلاعات و امکانات کافی برای تشخیص میزان سلامت قلب و عروق خود برخوردار شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سال گذشته برای ایجاد کلینیک استعدادیابی ورزشی استان، افزود: با تجهیزات تهیه شده و امضای تفاهمنامه‌هایی بین پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور، اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و انجمن پزشکی آموزشگاه‌ها، امیدواریم شاهد افتتاح این مرکز در اردیبهشت ماه امسال باشیم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی با اشاره به اتمام تجهیز مرکز پزشکی ورزشی استان در مجموعه ورزشی سجاد مشهد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم این مرکز نیز در اردیبهشت ماه افتتاح شود.

گلدوزیان ادامه داد: سال گذشته شش دوره کلاس ماساژ ورزشی با همکاری دانشگاه فردوسی و مرکز آموزش علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد و در سال جدید مراکز ماساژ ورزشی در سایر نقاط استان نیز ساماندهی می‎شوند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های پایگاه تندرستی شهروند با همکاری شهرداری مشهد در پارک ملت، افزود: با توجه به استقبال زیاد شهروندان از این مرکز و بهره‌گیری از امکانات و خدمات این پایگاه، در سال جدید به دنبال تداوم فعالیت‌ها و توسعه آن هستیم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‎رضوی یادآور شد: در سال گذشته تولید دو محصول اسپری سرد و ماسک CPR از سوی این هیئت انجام شد که در حال حاضر در مرحله اخذ مجوزها از وزارت بهداشت و درمان برای تولید انبوه آن هستیم که امید است این امر در سال جاری محقق شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول