اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هاپکیدو قزوین:

خیز بلند قزوین برای مسابقات بین‌المللی هاپکیدو / قدرتمند به میدان می‌رویم

رئیس انجمن هاپکیدو استان قزوین گفت: این استان در رقابت‌های بین‌المللی هاپکیدو که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، چهار نماینده خواهد داشت.

خیز بلند قزوین برای مسابقات بین‌المللی هاپکیدو / قدرتمند به میدان می‌رویم

فرهاد روستازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه هاپکیدوکاران استان قزوین از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند، بیان داشت: چهار هاپکیدوکار این استان موفق شدند در لیست اصلی تیم ملی هاپکیدو برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی هاپکیدو که اواخر فروردین‌ماه جاری در شهر رشت استان گیلان برگزار می‌شود، قرار گیرند.

این مسئول با اعلام اسامی این هاپکیدوکاران افزود: محمدحسین رضایی‌نیا و محسن نصیری به ترتیب در وزن‌های 45- و 65- رده سنی نوجوانان، حسین صالحی در رده سنی جوانان و در وزن 65- و همچنین سعید خسروی در وزن 80+ (اوپن) رده سنی بزرگسالان هاپکیدوکارانی هستند که به نمایندگی از استان قزوین در تیم ملی هاپکیدو کشور در این مسابقات حضور دارند.

رئیس انجمن هاپکیدو استان قزوین ادامه داد: در رقابت‌های بین‌المللی هاپکیدو 13 کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که این موضوع جای خرسندی دارد.

روستازاده با بیان اینکه نمایندگان قزوین در این رقابت‌ها قدرتمند به میدان می‌روند، اظهار داشت: در حال حاضر رشته هاپکیدو در استان قزوین با قدرت فعالیت می‌کند و تنها در شهرستان‌های آبیک و تاکستان این رشته ورزشی به دلایلی غیرفعال است.

وی با اشاره به مشکلات انجمن هاپکیدو در استان قزوین عنوان کرد: برای برگزاری اردو در برخی شهرهای استان دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را با این انجمن ندارند و ما مجبور به اجاره سالن‌های ورزشی خصوصی می‌شویم که علاوه بر مناسب نبودن امکانات سالن‌ها، هزینه زیادی را نیز در بر دارد.

روستازاده اضافه کرد: باید نگرش و دید مسئولان نسبت به ورزشکاران و قهرمانان تمام رشته‌ها تغییر یابد چراکه عدم تجلیل و حمایت از قهرمانان سبب می‌شود آنها دلسرد شوند و نتیجه آن خروج استعدادهای بسیار از ورزش است.

رئیس انجمن هاپکیدو استان قزوین ابراز داشت: هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان نیز به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای که دارد، نمی‌تواند آنگونه که باید و شاید این انجمن را پشتیبانی کند.

انتهای پیام/77003/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول