اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

هماهنگی دوره سوم شوراها خوب بود/ مردم نیروهای متعهد را برای دور جدید برگزینند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی دوره سوم شوراها خوب بود، گفت: مردم با هوشیاری نیروهای متعهد را برای دور جدید شورای شهر و شهرداری انتخاب کنند که بتوانند در راستای عمران و آبادانی استان گام بردارند.

هماهنگی دوره سوم شوراها خوب بود/ مردم نیروهای متعهد را برای دور جدید برگزینند

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره عملکرد دوره دوم وسوم شوراهای شهر که در اختیار اصولگرایان بود، اظهار کرد: شوراهای اکثر شهرها نتایج مثبتی بر جای گذاشتند و البته در اصفهان بیشتر از نقاط دیگر شاهد هماهنگی میان شهرداری و شوراهای شهری بودیم.

وی با بیان اینکه این هماهنگی در دوره نخست که اصلاح‌طلبان بر سر کار بودند نیز مناسب بود، ادامه داد: هماهنگی در دوره دوم و سوم شوراهای شهر اصفهان بسیار خوب بود و مسائل عمرانی شهر را سرعت بخشید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمی‌توان منکر خدمات عمرانی شهرداری شد اما این انتقاد نیز به این ارگان وارد است که می‌توانست در اولویت‌های شهری دقت بیشتری کرده و یا آنها را به نحوی دیگر اجرایی کند.

وی تاکید کرد: در این دوره کارهای عمرانی بسیاریمانند ایجاد فضای سبز، کتابخانه، مکان‌های ورزشی در مناطق محروم انجام شد و شاهد ایجاد تونل‌ها، زیرگذر و کمربندی‌های فراوان در کل شهر بودیم.

فولادگر تصریح کرد: می‌نوان گفت فعایت‌های شهرداری در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی و میراث بیشتر از تمام ارگان‌های اصلی مانند میراث و اداره ورزش و کتابخانه‌ها بود.

وی تصریح کرد: رویکرد فرهنگی شورای شهر در طول این سال‌ها حمایت از مساجد و کانون‌ها فرهنگی بود و به مسایل ارزشی اهمیت زیادی دادند گرچه می‌توانستند به آن عمق بیشتری بدهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هنوز مناطق محرومی در استان اصفهان هست که جای کار زیادی دارند و باید رفع محرومیت شوند.

وی تصریح کرد: اصفهان هنوز به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تا رسیدن به الگوی جامع شهرهای بزرگ و  اسلامی دنیا فاصله زیادی دارد.

فولادگر درباره پروژه متروی اصفهان اضافه کرد: اتمام پروژه‌هایی مانند مترو به دلیل اینکه بودجه آن بر عهده شهرداری نبود و مدیریت آن نیز بر عهده چند شرکت بود،  به تاخیر افتاد.

وی با اشاره به اینکه مردم درباره آزادسازی‌ها هم نارضایت‌هایی دارند، گفت: این عدم رضایت در مقایسه با نهادهای دیگر  تا حدی طبیعی است چرا که شهرداری نهادی است که تمام مردم از کوچک و بزرگ با آن ارتباط دارند و بسیار سخت است بتوانیم تمام آحاد مردم را راضی نگه داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هزینه‌های آزادسازی گاهی 10 برابر بیشتر از اجرای پروژه‌های شهری است اما در نهایت باید برای کسب رضایت مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر نیز گفت:  امیدواریم برای نیروهای شورای شهر و شهرداری نیروهای متعهدی را انتخاب کنیم که بتوانند در راستای عمران و آبادانی استان گام بردارند.

انتهای پیام/63008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول