اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان خبر داد

ثبت نام 1200 نامزد شوراهای شهر و روستا در لرستان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: تا آخرین ساعات روز گذشته یک‌هزار و 200 نفر برای کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام 1200 نامزد شوراهای شهر و روستا در لرستان

 محمدامین رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه از این تعداد 37 نفر زن هستند، گفت: از افراد ثبت نام شده یک‌هزار و 163 نفر مرد هستند که از طریق سامانه جامع انتخابات و یا دفاتر پیشخوان دولت نام نویسی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: ثبت نام داوطلبین با توجه به لزوم تطابق مدارک ارائه شده از طریق سامانه جامع انتخابات کشور، به دو شکل نهایی و اولیه است که از مجموع این داوطلبان بیش از 700 نفر به صورت نهایی ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و بروجرد از 9 نفر به 13 عضو اصلی و شش عضو علی البدل اضافه شده‌اند و شورای اسلامی شهرهای کوهدشت، نورآباد، الیگودرز و دورود نیز از هفت نفر به 9 عضو اضافه شده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: در شهرهای ازنا، پلدختر و الشتر نیز شورای شهر دارای هفت عضو اصلی است و در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مانند چگنی نیز پنج نفر عضو اصلی شورا هستند.

وی افزود: تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های لرستان امروز کار ثبت نام از کاندیدهای شوراهای شهر و روستا را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول