اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

ثبت‌نام 203 داوطلب عضویت در شوراها در بیجار

فرماندار بیجار گفت: تاکنون 203 نفر در شهرستان بیجار داوطلبی خود برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی را اعلام کرده‌اند.

ثبت‌نام 203 داوطلب عضویت در شوراها در بیجار

حمدالله کریمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بیجار به روند مثبت و آمادگی ستاد اجرایی انتخابات برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با آغاز ثبت نام از داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور، در شهرستان بیجار نیز ثبت نام داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی آغاز شده و تا امروز ثبت نام از 203 داوطلب انجام شده است.

وی به حضور بانوان در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت : تاکنون 7 بانوی بیجار‌ی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام نموده‌اند.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: داوطلبان می‎‌توانند برای ثبت‎‌نام ابتدا به دفاتر پیشخوان خدمات دولت الکترونیک در شهر و روستا مراجعه و سپس با دریافت کد رهگیری برای ثبت‌‎نام نهایی به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا می‎‌توانند تا اول اردیبهشت سال جاری با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‎‌دار، چهار قطعه عکس جدید سه در چهار و دو نسخه تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی که دال بر مشخص بودن خدمت وظیفه عمومی باشد، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات می‎‌باشند اقدام به ثبت‌نام کنند.

کریمی افزود: برای داوطلبان ثبت‌نام شورای اسلامی روستاهایی که زیر یک هزار و 500 نفر جمعیت می‎‌باشند مدرک تحصیلی زیر دیپلم و روستاهای بالای یک هزار و 500 نفر جمعیت حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت حداقل مدرک فوق‎‌دیپلم و بالای 20 هزار نفر حداقل مدرک لیسانس مورد نیاز است.

وی در پایان یادآور شد: ایجاد شور و نشاط و فراهم کردن بستر‌های لازم برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای یکی از اولویت‌های ستاد انتخابات است.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول