اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تالش خبر داد

ثبت‌نام 223 داوطلب نمایندگی شوراهای تالش

فرماندار تالش از ثبت‌نام 223 داوطلب نمایندگی شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام 223 داوطلب نمایندگی شوراهای تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کریم شعبانی در جریان بازدید از بخشداری حویق این شهرستان با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی شوراهای شهر و روستاهای تالش، اظهار داشت: از ابتدای نام‌نویسی تا چهارمین روز تعداد 223 نفر داوطلب ثبت‌نام کردند که 217 نفر مرد و شش نفر زن هستند.

وی افزود: واجدان شرایط تا اول اردیبهشت ما جاری فرصت دارند تا با دردست داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، چهار قطعه عکس جدید سه در چهار، دو نسخه تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه و کارت ملی و اصل مدرک تحصیلی معتبر و پایان خدمت برای آقایان و گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات هستند، به فرمانداری شهرستان تالش مراجعه کنند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: شهرهای هشتپر، اسالم، لیسار، حویق و چوبر که جزو طوالش هستند.

فرماندار تالش افزود: در هشتپر 9 نفر اعضای اصلی شورا انتخاب می‌شوند در بقیه شهرهای مذکور پنج نفر اعضای اصلی شورای شهر برگزیده می‌شوند.

شعبانی، انتخابات شوراهای اسلامی روستا را در 216 روستای شهرستان تالش عنوان کرد و یادآور شد: در 206 روستای شهرستان طوالش سه نفر اعضای اصلی و در 10 روستا نیز پنج نفر اعضای اصلی انتخاب می‌شوند.

به گزارش فارس، فرماندار تالش از بخشداری حویق بازدید کرد و در جلسه‌ای با حضور بخشداران و اعضای ستاد انتخابات از روند امور ستاد انتخابات شهرستان و آمار ثبت‌نامی و مسائل مربوطه آگاه و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/84001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول