اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداربوشهر:

آغازبازسازی اماکن عمومی در مناطق زلزله زده از فردا

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بازسازی اماکن عمومی شامل مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، مراکزبهداشتی درمانی و دیگر بناها از فردا در نقاط زلزله‌زده دشتی آغاز می‌شود.

آغازبازسازی اماکن عمومی در مناطق زلزله زده از فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن در منطقه زلزله زده شنبه گفت:در بازسازی اماکن عمومی هم بازسازی هم توسعه مد نظر است که 5 مسجد و حسینیه، 7 مدرسه ، مرکز بهداشتی درمانی، تاسیسات زیر بنایی، زمین ورزشی و پارک ساخته میشود.

وی با بیان اینکه این بناها با ترک تشریفات قانونی و بدون پرداخت هزینه صدور پروانه ساخت،احداث می شود، گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در کوتاهترین زمان این مکان ها ساخته می‌شود.

رستمی اجرای طرح هادی روستایی را مورد اشاره قرارداد و گفت: در روستاهای آسیب دیده ،طرح هادی روستایی شامل خیابان کشی، ساخت بلوار و میدان و پارک اجراء می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار با تاکید بر این نکته که بازسازی منازل آسیب دیده مقاوم و با کیفیت انجام خواهد گرفت افزود: ساخت این بناها به‌گونه‌ای خواهد بود که در مقابل حوادث گوناگون از جمله زلزله مقاوم و استوار است و مردم بدون دغدغه خاطر در آنها زندگی می‌کنند.

وی فراهم کردن تسهیلات رفاهی برای تسریع در ساخت واحدهای مسکونی را مورد اشاره قرارداد و تصریح کرد: پیمانکارانی که در بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده مشارکت دارند از امکانات مورد نیاز آب، برق،تسهیلات رفاهی و مشارکت مسئولان برخوردار هستند.

رستمی از راه اندازی 4مرکز فروش مواد غذایی در شهر شنبه و دیگر نقاط زلزله زده خبر داد و گفت: این مراکز تجاری هفته آینده با امکانات مورد نیاز مردم افتتاح می شود و مردم می توانند سایر اقلام مورد نیاز خود را از این مراکز تامین کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول