اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه برگزاری رقابت‌های هاپکیدو در رشت

ریزش قطرات باران از سقف سالن 6 هزار نفری رشت

سالن 6 هزار نفری شهدای رشت در حالی به میزبانی برگزاری مسابقات هاپکیدو قهرمانی آسیا می‌رود که از سقف آن قطرات باران ریزش می‌کند.

ریزش قطرات باران از سقف سالن 6 هزار نفری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دوازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور از روز گذشته به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

این مسابقات در حالی که به دلیل بارش شدید باران در رشت با تاخیر دو ساعته برگزار شد، شاهد ریزش شدید قطرات باران از سقف سالن محل برگزاری مسابقات در چند نقطه به ویژه در زمین برگزاری رقابت‌ها هستیم.

سالن شش هزار نفره رشت که پس از سال‌ها انتظار مورد بهره‌برداری قرار گرفت، از امروز جمعه به صورت همزمان مسابقات هاپکیدو قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان چندین کشور آسیایی در این سالن برگزار می‌شود.

 

مشاهده وضعیت سالن تازه افتتاح شده و ریزش قطرات باران از سقف آن، صحنه خوشایندی برای نمایندگان این کشورها و همچنین میزبان این مسابقات نخواهد بود.

مسئولان برگزاری مسابقات تنها با قرار دادن چند سطل بزرگ به دنبال جمع‌آوری آب‌های ناشی از ریزش قطرات باران از سقف سالن هستند.

تعدادی از حاضران سالن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سرمای سالن برگزاری مسابقات انتقاد کردند.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول