اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است

فرماندار نکا با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشکوه در نکا آماده است، گفت: بر همین اساس 158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است.

158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است

علی رجبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: هر گونه تبلیغات انتخاباتی در ادارات ممنوع است و کارمندان دستگاه دولتی حق ندارند با استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغات کنند.

وی همچنین از تمام دستگاه‌ها خواست امکانات و تجهیزات مورد نیاز اعم از نیرو، ماشین، رایانه و سایر تجهیزات مدنظر در انتخابات را در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند تا با کمترین دغدغه انتخابات باشکوهی را در 24 خرداد رقم بزنیم.

رجبی بیان داشت: با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های مختلف، برای برگزاری دو انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برای خلق حماسه سیاسی در سالی که مزین به پیام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی رهبری است با تمام توان آماده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های مختلف دشمن بر اراده پولادین این ملت برای حضور گسترده تاثیر ندارد.

فرماندار نکا گفت: این دوره از انتخابات شوراها در دو بخش مرکزی و هزار جریب نکا به شکل مستقل و مجزا برگزار می‌شود یعنی همه موارد از جمله برگزاری جلسات و نشست‌ها و ... مجزا از شهر نکا است اما در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری شهر و روستاهای نکا تمام موارد جلسات و تصمیمات و... در شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: تمام مراحل انتخابات این دوره در نکا به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود و تنها شمارش آرا به صورت دستی است.

رجبی افزود: دستگاه‌های اجرایی با جلب رضایت و کسب اعتماد مردم در سایه رفتار قانون‌مدارانه مجریان انتخابات هستند و باید در سایه سار قانون، کار قانونی انجام دهند و از بروز ناامنی در جامعه جلوگیری کنند.

فرماندار نکا آموزش و فرهنگ‌سازی در دانشگاه‌ها و مدارس در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، روحانیون، دانشگاه‌ها، معلمان و افراد تاثیرگذار در جامعه از تمام ظرفیت‌ها و گسترده برای حضور گسترده مردم در انتخابات بهره گیرند تا با  آگاهی‌بخشی و توجیه جامعه برای تحقق فرامین رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول