اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس خبر داد

برنامه‌ریزی برای جذب دانش‌آموزان در عرصه فعالیت‌های قرآنی

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای جذب بیشتر دانش‌آموزان و آموزش آموزه‌های قرآنی در فراکسیون قرآن و عترت مجلس انجام می‌شود.

برنامه‌ریزی برای جذب دانش‌آموزان در عرصه فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، لاله افتخاری امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم مجتمع های شبانه روزی کمیته امداد اظهار کرد: قرآن افراد را در تمام زمینه‌ها همانند علوم اجتماعی، مسائل خانوادگی و دینی راهنمایی می‌کند تا بتوان از این طریق و با تفکر و اندیشه راه درست را پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن بهترین دارو و درمان برای تمامی دردها است و با تکیه و عمل به دستورات قرآن می‌توان از گمراهی و ناامیدی نجات یافت.

افتخاری افزود: قرآن را به فرزندان‌مان بیاموزیم تا آنها راه درست و مسیر هدایت را پیدا کرده و در این مسیر نورانی گام بردارند.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: اگر در زندگی دنیوی کمبودهایی وجود دارد مطمئنا خداوند آن را برای آزمایش قرار داده و مسلما در قیامت جایگزین و پاداش خوبی به بندگان خود عطا می‌کند.

وی به دانش‌آموزان حاضر در مراسم تبریک گفت که از بین فعالیت‌های موجود برای پرکردن اوقات فراغت به قرآن روی آورده‌اند و خاطرنشان کرد: خداوند به شما فعالان قرآنی نظر خاص کرده و شما را به خواندن و عمل کردن به این کتاب آسمانی دعوت کرده و این توفیق نصیب هر کس نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، ضمن تشکر از کمیته امداد برای برگزاری این برنامه از دانش‌آموزان مددجو خواست که در قرآن و فعالیت‌های آن نمونه باشند و کمالات انسان را فراتر از مادیات بدانند.

افتخاری با اشاره به حضور این دانش‌آموزان در مشهد و حرم مطهر رضوی ادامه داد: دانش‌آموزان شرکت کننده درمسابقات، عمل کردن به قرآن و فرامین و دستورات آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات از امام رضا(ع) بخواهند که در عمل به قرآن رتبه نخست را بگیرند.

افتخاری با اشاره به میانه‌رو بودن قرآن و مجاز برشمردن تفریحات در دین اسلام، گفت: دانش‌آموزان وقتی را برای ورزش‌های سالم، تحصیل و عمل کردن به قرآن مد نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد بهترین و قرآنی‌ترین دستور امام راحل است که به عنوان میراث جاویدان و صدقه جاریه ایشان به یادگار مانده است.

افتخاری با اشاره به برنامه‌های فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای جذب بیشتر دانش‌آموزان و آموزش آموزه‌های قرآنی در این فراکسیون انجام می‌شود.

انتهای پیام/70005/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول