اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشروح گزارش دیدار نفت و گاز گچساران و صنعت ساری

پیروزی با طعم صعود

نفت و گاز گچساران با یک گل صنعت ساری را شکست داد و به لیک دسته یک کشور صعود کرد.

پیروزی با طعم صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دیدار حساس قرمز و آبی‌پوشان نفت و گاز گچساران و زرد و سبز سبزپوشان صنعت ساری از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور دقایقی پیش با پیروزی نفت گچساران به پایان رسید تا این تیم دومین تیم لیگ یکمی کشور از کهگیلویه و بویراحمد باشد.

نفت و گاز گچساران در این دیدار با کسب مساوی مقابل حریف شمالی نیز به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کرد اما با آغاز بازی و حملات نفت و گاز گچساران برای رسیدن به گل مقابل حریف ساروی خود، این تیم نشان داد که برای پیروزی و صعودی قاطعانه پا به میدان گذاشته است.

جمشید محمدی به عنوان داور وسط و امیر بالاورد کمک یک، امرالله طراح کمک دو و حسین اداوی به عنوان داور چهارم کار قضاوت و مدیریت بازی امروز را بر عهده داشتند که با توجه به حساسیت این دیدار روز سختی را پشت سر گذاشتند.

با سوت داور مسابقه نفت و گاز گچساران بازی هجومی خود را آغاز  و فشار زیادی برای رسیدن به گل به دروازه شمالی خود وارد کرد که خطای دقیقه چهار مدافع صنعت ساری موقعیتی مناسب را در پشت محوطه جریمه این تیم برای گچسارانی‌ها ایجاد کرد این ضربه به صورت سانتری خطرناک دروازه‌بان ساروی‌ها را مجبور به واکنش کرد تا این تیم تن به کرنر دهد.

ضربه کرنر ارسالی نفتی‌ها به روی دروازه صنعت ساری با ضربه سر بازیکن شماره 19 نفت به شکلی خطرناک از بالای دروازه صنعت ساری به اوت رفت.

نفت گچساران با گرفتن نبض بازی به حملات خود بر روی دروازه حریف ادامه داد و در دقیقه 14 این دیدار مهاجم این تیم توسط مدافع حریف در محوطه جریمه سرنگون شد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقایقی بعد از این خطای مشکوک بازیکن شماره 9 نفت بار دیگر با تکل مدافع حرف در محوطه 18 قدم حریف سرنگون شد که این‌بار نیز داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

نفت گچساران با گسترش دامنه حملات خود از جناحین سعی در باز کردن دروازه حریف داشت و در دقیقه 20 توسط بازیکن شماره 9 خود دروزاه صنعت ساری را با ضربه سر به خطر انداخت که دروازه‌بان ساروی‌ها این توپ را به سختی مهار کرد.

یکی از مهم‌ترین حملات نفت و گاز گچساران در دقیقه 25 روی داد که در این صحنه ضربه سر بازیکن ریز نقش این تیم ورزشگاه را به وجد آورد اما در این صحنه نیز دروازه‌بان اماده صنعت ساری توپ را به زحمت از زیر تیرک عمودی دروازه به کرنر فرستاد تا آه از نهاد هواداران گچسارانی بلند شود.

تیم صنعت ساری نیز در برخی دقایق بازی سعی در کم کردن فشار حملات نفت گچساران داشت که در یکی از این صحنه سانتر هافبک این تیم با برخورد به زمین  موقعیتی خطرناک را خلق کرد که دروزاه‌بان و مدافع نفت گچساران با برخورد به همدیگر به زحمت این توپ را دفع کردند و در این صحنه نیز دروازه‌بان نفت گچساران مصدوم شد و با مداوای پزشکان به بازی برگشت.

فشارهای بی‌امان نفت و گاز گچساران نتیجه داد و ستار خدری بازیکن شماره 19 این تیم با استفاده از سانتر ارسالی با ضربه سر گل برتری گچسارانی‌ها را به ثمر رساند تا ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نفت گچساران منفجر شود.

در ادامه دو تیم حملاتی پراکنده  و بدون برنامه را بر دروازه‌های دیگر خلق کردند که نتیجه‌ای در روند بازی نداشت.

نیمه دوم این دیدار با سوت  جمشید محمدی آغاز شد و دو تیم بازی متعادلی را تا دقایقی از بازی به نمایش گذاشتند اما این تیم نفت و گاز گچساران بود که در دقیقه 15 بازی یخ بازی را شکست و ضربه سر خطرناک ستار خدری به شکل خطرناکی از بالای دروازه به اوت رفت و تماشاگران را برجای خود میخکوب کرد.

نفت گچساران در دقیقه 20 بازی نیز می‌توانست در شلوغی محوطه شش قدم حریف به گل دوم دست پیدا کند که این موقعیت با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

بازی متعادل دو تیم در میانه میدان و حملاتی پراکنده نتوانست در نتیجه بازی تغییری ایجاد کند تا نفت و گاز گچساران با این پیروزی به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغر زاده، محمد مجرد، احسان کیانی، احد رسولی، پیمان تیموری، فرشاد علی‌پور، اصغر فریادخواه، نصرالله درفشی، نبی‌الله اسدی، علی رعیت و ستار خدری.

سرمربی: یوسف نادریان

ترکیب صنعت ساری: مجتبی فرهادی، سید کاظم ساداتی، محمد صالحی، محمد فولادی، امیر حسین روزبهانی، عادل رمضانی، مصطفی کریمی، اسماعیل صمدی، وحید خازن، ابوالقاسم یعقوبی و امیر حسین نهال.

سرمربی شبیر لطفی

انتهای پیام/82014/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول