اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

ثبت‌نام 1390 کاندیدای شورای شهر و روستا در گیلان

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از ثبت‌نام یک‌هزار و 390 نفر کاندیدای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در مدت سه روز گذشته خبر داد.

ثبت‌نام 1390 کاندیدای شورای شهر و روستا در گیلان

محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر و روستا در گیلان، اظهار کرد: تعداد 740 نفر امروز برای عضویت در شوراهای شهر و روستای استان ثبت‌نام کردند.

وی تعداد ثبت‌نام شدگان کاندیداهای شورای شهر و روستای گیلان در روز گذشته را 564 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد 86 نفر در روز نخست نام‌نویسی شورای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کردند.

اکبرزاده با بیان اینکه گیلان برای برگزاری انتخابات پرشور و خلق حماسه سیاسی آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، یادآور شد: نام‌نویسی کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تا روز نخست اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 52 شهر و دو هزار و 88 روستای گیلان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تعداد 11 هزار و 137 عضو منتخب اصلی و علی‌البدل شورای شهر و روستای گیلان در 24 خرداد سال جاری توسط مردم انتخاب می‌شوند.

اکبرزاده، خواستار مراجعه سریع‌تر داوطلبان شوراهای شهر و روستا به بخشداری‌ و فرمانداری‌ها برای نام‌نویسی شد و اذعان کرد: امسال حماسه سیاسی جلوتر از حماسه اقتصادی توسط مردم ولایت‌مدار ایران انجام می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها در برگزاری پر شکوه انتخابات را اثرگذار خواند و تصریح کرد: تبیین، تشویق و هدایت مردم به منظور خلق حماسه بزرگ از مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه در انتخابات است.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول