اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نطنز خبر داد

ثبت‌نام 25 نفر در حوزه‌های انتخابیه شورا‌های اسلامی نطنز

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نطنز گفت: تاکنون 25 نفر در حوزه‌های انتخابیه این شهرستان برای چهارمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 25 نفر در حوزه‌های انتخابیه شورا‌های اسلامی نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری نطنز، سید امیر جعفری اظهار کرد: تا پایان روز گذشته در حوزه‌های انتخابیه چهارمین دوره شورا‌های اسلامی شهر نطنز، بادرود، خالد‌آباد و طرقرود و حوزه‌های انتخابیه روستا‌های بخش مرکزی و بخش بادرود 25 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 14 نفر از این افراد ثبت‌نام نهایی و 11 نفر نیز ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا‌کنون هشت نفر از داوطلبان با حضور در دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: تاکنون تمام افراد ثبت‌نام‌کننده برای این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای این شهرستان از آقایان بوده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نطنز تصریح کرد: کاندیدا‌های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می‌توانند تا پایان مهلت قانونی ثبت‌نام، هر روز (از ساعت هشت صبح تا پنج بعد‌ازظهر با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ICT، بخشداری مرکزی، امامزاده (بادرود) و فرمانداری نسبت به پیش ثبت‌نام و تکمیل آن اقدام کنند.

انتهای پیام/2301/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول