اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

دشمن در صدد شکستن حریم ولایت و رهبری است

امام جمعه شیراز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همکاری دوستان بی‌بصریت با راه‌اندازی جنگ‌های نرم، سخت، فضای مجازی، فرهنگی، سیاسی، شایعه‌پراکنی و تحریم‌های اقتصادی در صدد شکستن حریم ولایت و رهبری هستند.

دشمن در صدد شکستن حریم ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در جمع 400 نفر از طلاب و روحانیان حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) آباده اظهار داشت: آثار جنگ نرم با جنگ سخت تفاوت بسیاری دارد چرا که به دلیل پایداری، اثرگذاری و ریشه‌دار بودن به سادگی از بین نمی‌رود.

وی با بیان اینکه استکبار از طریق راه‌اندازی ماهواره و صدها کانال دیداری و شنیداری قصد زدودن ارزش‌ها و قداست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد، گفت: در مقابله با ترفندهای دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی اگر طلاب و روحانیان پیرو ولایت نباشند مانند مورچه‌ای خوراک پرندگان می‌شوند.

نماینده خبرگان رهبری در فارس تصریح کرد: اتصال روحانیت به ولایت مربوط به حال نبوده و در هر برهه از زمان شاهد ولایت‌مداری این قشر از جامعه اسلامی بوده‌ایم.

ایمانی در مورد استکبارستیزی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نخستین روز فروردین سال جاری در کنار حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) فرمودند که اگر اسرائیل حماقت و کار اشتباهی کند، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی جامعه حساس، اثرگذار و طاقت‌فرسا است، ادامه داد: به دلیل پررنگ شدن جایگاه دین در جوامع بشری شاهد تحول و دگرگونی و حرکت به سوی معنویت هستیم.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه فارس اضافه کرد: امسال به دلیل تحول فکری و اسلامی اقشار جامعه، چند میلیون نفر از مردم متدین در کنار مرقد حضرت احمدبن موسی (ع) و امامزادگان واجب‌التکریم حضور یافتند و در آیین سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) با پیراهن سیاه به عزای بانوی اسلام نشستند.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: با برنامه‌ریزی، تلاش، کار فوق‌العاده و همچنین صبر و استقامت توطئه‌های استکبار که بر سر دوراهی قرار گرفته است را می‌توان خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: در گذشته رسانه‌ها، شهر آباده را دروازه کوچک شیراز و مرکز استان فارس را برپا کننده جشن‌های 2500 ساله و جشن هنر به جامعه معرفی کرده بودند، که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش روحانیان شاهد رشد و بالندگی در راه‌اندازی حوزه علمیه در این شهرها بوده‌ایم.

ایمانی سپس در آیین کلنگ‌زنی نخستین ساختمان مرکز آموزش عالی شهرستان آباده حضور یافت و طی سخنانی ابراز داشت: امیدواریم با پیگیری امام جمعه و فرماندار این شهر شاهد راه‌اندازی این مرکز علمی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام/2448/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول