اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح امنیت محله محور صورت گرفت

دستگیری شرور آدم‌ربا و 66 متهم خیابانی در مشهد

در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، یک شرور آدم‌ربا و 66 متهم خیابانی در مشهد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری شرور آدم‌ربا و 66 متهم خیابانی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های گشت و کنترل کلانتری 27 مشهد مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور را در شهرک شهید رجایی به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: این عملیات گسترده با مطالعه دقیق میدانی و اقدامات وسیع اطلاعاتی، همچنین بررسی مطالبات و خواسته‌های به حق مردمی در پاکسازی نقاط آلوده اجرایی شد و پلیس توانست 10 سارق خیابانی را هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کند.

کریمی بیان کرد: در این عملیات سه تن از عاملان اصلی تهیه و خرده فروشی مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: 50 مزاحم ولگرد و یک سارق حرفه‌ای منازل مسکونی که با شلیک گلوله توسط پلیس از ناحیه پا مجروح شده بود نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین دو سارق حرفه‌ای مغازه که زن و شوهری جوان هستند نیز دستگیر شدند و در این راستا مقادیر زیادی اموال مسروقه و 10 دستگاه موتور سیکلت اوراق شده در مخفیگاه آنان کشف شد.

کریمی عنوان کرد: از دیگر نتایج اجرای این طرح گسترده، کشف پنج دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی است.

* شرور آدم‌ربا در مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی نیز در ادامه گفت: فردی که با ایجاد شرارت و تهدید پس از ربایش شهروندی مبلغ 90 میلیون ریال از او سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس مبنی بر اینکه فردی شرور پس از ضرب و شتم او را ربوده و وجوه نقد همراهش را به سرقت برده است، پرونده‌ای در پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تشکیل شد.

بیدمشکی بیان کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع به طور ویژه پیگیری این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: پلیس با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی متهم 37 ساله را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کرد، شاکی پرونده در اظهارات اولیه خود گفته بود که در خیابان مهر این فرد با من درگیر شد و پس از ضرب و شتم، دست و پایم را بست و مرا داخل صندوق عقب خودرویش انداخت و به یکی از باغ‌های اطراف شهر انتقال داد.

بیدمشکی اظهار کرد: متهم با توسل به زور و تهدید مبلغ 90 میلیون ریال وجه نقد و یک حلقه انگشتری‌ شاکی را سرقت کرده بود.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول