اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

حوادث شرق اصفهان کشته‌ای نداشت/ سال 91 عملیات تروریستی در کشور نداشتیم

فرمانده ناجا با بیان اینکه جان باخته‌ای در حوادث کشاورزان شرق اصفهان نداشتیم گفت: خوشبختانه در سال 91 عملیات تروریستی در کشور نداشتیم.

حوادث شرق اصفهان کشته‌ای نداشت/ سال 91 عملیات تروریستی در کشور نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل احمدی مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال دستگاه‌های مختلف استان اصفهان نسبت به سال‌های گذشته رشد خدمات‌رسانی بیشتری داشته‌اند و به دنبال آن مردم نیز از خدمات گسترده استان در ایام نوروز رضایت بهتری را عنوان کردند.

وی به موقعیت چهارراهی ترافیکی اصفهان و جاذبه‌های گردشگری بسیار اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین تردد خودروها و مسافران در کشور به این استان اختصاص داشته که به دلیل این موضوع بیشترین تصادفات و فوتی‌ها نیز در اصفهان رخ داده اما این آمار نسبت به مدت مشابه کاهش یافته‌ است.

فرمانده ناجا با اشاره به کاهش آمار جرایم خشن در سال گذشته نسبت به یک دهه پیش تصریح کرد: به دلیل اقدامات و مراقبت‌های مرزی از سوی مسئولان و نیروی انتظامی سال گذشته هیچ‌گونه عملیات مرزی و به دنبال آن عملیات تروریستی نیز در کشور نداشتیم.

وی با بیان اینکه در برخی زمینه‌ها نیاز به فراهم‌سازی زیرساخت‌هایی است، اضافه کرد: با افزایش تعداد مراکز درمانی ترک اعتیاد، اردوگاه‌ها و زندان‌ها در کشور جرائم خرد نیز کاهش پیدا می‌کند.

احمدی مقدم در ادامه تاکید کرد: حوادث رخ داده در سال گذشته در ورزنه اصفهان هیچ جان باخته‌ای را به همراه نداشته و در صورتی که نظام از بخشی از حق خود به نفع مردم چشم‌پوشی کند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال هنوز مشخص نیست، افزود: اما سال گذشته با صرفه‌جویی‌ها و کمک دولت توانستیم از تمام مشکلات عبور کنیم و در حال حاضر بودجه کشور سه دوازدهم است.

فرمانده ناجا به برگزاری مراسم 29 فروردین ماه امسال برای تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در مقامی نیست که در راستای اجرای این برنامه‌ها مانع شود و بهتر است که رویه سال‌های گذشته انجام شود و نیروی انتظامی نیز وظیفه خود در برقراری امنیت را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول