اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

آتش تروریست‌ها امروز دامن پرورش‌‌دهندگانش را گرفته است

امام جمعه همدان گفت: درست است که مسلمانان جهان بسیار از تروریست‌ها صدمه دیدند اما همان افرادی که تروریست را خلق کردند امروز همین تروریست‌ها دامنشان را گرفته و ما شاهد آن هستیم که در کشورشان چه اتفاقاتی می‌افتد.

آتش تروریست‌ها امروز دامن پرورش‌‌دهندگانش را گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در جمع نیرو‌های مسلح استان همدان خطاب به آنان اظهار داشت: شما غیورمردان ارتش و جوانان دلیر اسلام و انقلاب توانسته‌اید پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی را بسازید که در تاریخ ایران و در جهان بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: از این پیشرفت‌ها، اختراعات و اکتشافات باید سرمان را بالا بگیریم که قدرتمند هستیم و باید شاکر خدا باشیم چرا که اگر کشور‌های همسایه ما نیز اینچنین قدرت دفاعی محکمی داشتند آمریکا و دشمنان اسلام نمی‌توانستند اینچنین وحشیانه جنایت خلق کنند.

* آتش فتنه تروریست‌ها دامن خودشان را گرفته است

امام جمعه همدان ادامه داد: این مطلب درست است که مسلمانان جهان بسیار از تروریست صدمه دیدند اما همان افرادی که تروریست را خلق کردند همان‌ها امروز این تروریست دامنشان را گرفته و ما شاهد آن هستیم که در کشورشان چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی خاطر نشان کرد: شما مدافعان حریم مقدس دین، آبرو و حیثیت این مردم و از بهترین نمونه‌های جهاد در راه خدا و سبیل ‌الله هستید چرا که در این راه با خدا معامله می‌کنید و با این پیشرفت‌هایی که با دست خودتان خلق کردید دنیا را متوجه ایران کردید.

محمدی ادامه داد: امتیاز ارتش ما در دنیا این است که مکتبی، متدین و مطیع امر رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش‌های دیگر در دنیا دندان تیز کردند و به جان مردم افتادند و عدل و انصاف را فراموش کردند که نمونه آن را در کشور‌های بحرین، سوریه و یمن و ... می‌بینیم.

* لزوم کادرسازی و تربیت انسان‌های صالح

امام جمعه همدان خطاب به ارتشیان استان همدان بیان داشت: شما تربیت‌یافته مکتب قرآن و سلام هستید و در این عرصه باید بدانید که یک مدیر و فرمانده خوب باید در درجه اول از نظر کادرسازی و تربیت انسان‌های صالح طبق تعالیم اسلامی تلاش کند.

وی در پایان سخنانش گفت: در عرصه خودسازی باید چنان خودمان را تربیت کنیم که همه جا سربلند و سرافراز باشیم تا در مقابل این ملت و خدا روسفید باشیم.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول