اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر:

14 هزار انشعاب گاز در شهرستان بوشهر نصب شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از نصب حدود 14 هزار انشعاب گاز در شهرستان بوشهر خبر داد.

14 هزار انشعاب گاز در شهرستان بوشهر نصب شده است

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای گازرسانی در استان بوشهر اظهار داشت: در شهرستان بوشهر به عنوان مرکز استان اقدامات زیادی انجام شده و بخش اعظمی از این شهر گازدار شده است.

وی بیان کرد: گازرسانی به نقاط مختلف استان بوشهر موجب رضایتمندی مردم شده و حلال بسیاری از مشکلات آنان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر روند گازرسانی در شهرستان بوشهر را تشریح کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 340 کیلومتر شبکه گازشهری در این شهرستان اجرا شده و با تحقق این امر، سه شهر بوشهر، چغادک و عالیشهر گازدار شده‌اند.

حسینی همچنین یادآور شد: تا کنون عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان بوشهر نیز محقق شده و زمینه برخورداری سه هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه بیان داشت: به منظور تحقق این عملیات، بالغ بر 66 کیلومتر شبکه گاز رسانی اجرا شده است و در شهرستان بوشهر حدود 14 هزار انشعاب نصب شده و هم اکنون نیز عملیات گازرسانی به چندین روستای این شهرستان در دست اجراست.

هزینه 30 میلیارد ریالی برای گازرسانی به شرکت‌های صنعتی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعباس حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی به شرکت‌های صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: شرکت گاز استان علاوه بر گازرسانی به شهرها و روستاها، گازرسانی به شرکت‌های صنعتی را هم در دستور کار دارد.

وی افزود: در همین ارتباط گازرسانی به چندین شهرک صنعتی انجام شده و گازرسانی به سایر شرکت‌های صنعتی در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان داشت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال جاری نیز فعالیت‌های بیشتری در حوزه گازرسانی به صنایع استان صورت گیرد.

حسینی با بیان اینکه در سال گذشته عملیات گازرسانی به 18 مشترک صنعتی عمده استان محقق شد، تصریح کرد: گازرسانی به شرکت نفت و گاز پارس شمالی، پایانه صادرات میعانات نفتی سیراف، بزرگ‌ترین کارخانه آهک رسوبی خاورمیانه در خورموج،  کارخانه آسفالت شهرداری بوشهر و ... از جمله مهم‌ترین این مشترکین است که با موفقیت انجام شده است.

حسینی در ادامه گفت: به منظور اجرای پروژه‌های مذکور، قریب به 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است ضمن اینکه در سال 91 گازرسانی به چندین پروژه مسکن مهر در شهرهای بوشهر، خورموج، برازجان و کنگان نیز اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: در سال گذشته گازرسانی به دو بیمارستان استان نیز در شهرهای بوشهر و عسلویه با اعتبار یک میلیارد ریال محقق شد.

انتهای پیام/66006/و40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول