اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

دلیل تأخیر در گازرسانی لوداب وجود معارض بود / اجرای فاز سوم و چهارم گازرسانی کاکان

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل تأخیر در گازرسانی به شهر گراب در لوداب را وجود معارض معرفی کرد.

دلیل تأخیر در گازرسانی لوداب وجود معارض بود / اجرای فاز سوم و چهارم گازرسانی کاکان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ صیدالی در نشست بررسی وضعیت طرح‌های مهر ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه و معاون عمرانی استاندار این استان برگزار شد، اظهار کرد: خدمات دولت در زمینه گازرسانی به مناطق محروم این استان چشم‌گیر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دو پروژه مهر ماندگار این استان در زمینه گازرسانی یکی به شهر گراب در لوداب و دیگری به کاکان در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: سه فاز گازرسانی به شهر گراب در لوداب به اتمام رسیده که باید در ابتدای شهر گراب ایستگاه می‌زدیم و به دلیل وجود معارض در اجرای گازرسانی و اتمام پروژه با مشکل مواجه شدیم.

صیدالی وجود معارض را از بزرگترین مشکلات بر سر راه اجرای پروژه‌های گازرسانی دانست و گفت: با معارضین در این خصوص به تفاهم نرسیدیم تا اینکه توانستیم مجوز بسیار قوی ماده 9 را از وزیر اخذ کنیم و حال که این مجوز را گرفته‌ایم آقایان معارض می‌گویند بیایید توافقی این موضوع را حل کنیم.

وی زمان در نظر گرفته شده برای اتمام گازرسانی به لوداب را دهه فجر سال گذشته دانست و گفت: به دلیل وجود معارضان این کار انجام نشد و اکنون به دنبال این هستیم که هر چه زودتر پروژه یاد شده که جزء طرح‌های مهر ماندگار است را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه گازرسانی به کاکان با همه کارهای ضربتی در پایان این دولت به بهره‌برداری نخواهد رسید، تصریح کرد: فاز اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده و فاز سوم به علت برفگیر بودن منطقه انجام نشد.

وی از اجرایی شدن فازهای سوم و چهارم این پروژه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای انجام این کار به دنبال انتخاب پیمانکار هستیم تا بتوانیم فازهای سوم و چهارم گازرسانی به کاکان را که از خواسته‌های به حق مردم این منطقه سردسیری است راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول