اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابوموسی:

«آخرین نفر» فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیت‌های ابوموسی است

فرماندار ابوموسی با بیان اینکه عوامل فیلم در حال ساخت «آخرین نفر» از شهروندان این شهرستان برای بازی در این فیلم استفاده می‌کنند، گفت: ساخت فیلم سینمایی در ابوموسی فرصتی مغتنم برای معرفی قابلیت‌های این جزیره است.

«آخرین نفر» فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیت‌های ابوموسی است

محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر همواره فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان ابوموسی و به ویژه مرکز این شهرستان از روندی مناسب و در خور توجه برخوردار شده است، اظهار داشت: طی روزهای گذشته فیلم‌برداری نخستین فیلم تولیدی در سطح جزیره ابوموسی با وصول مجوزهای لازم از استانداری هرمزگان و فرمانداری آغاز شده است که مسئولان در جزیره به این رویداد با دیدی مثبت و به عنوان یک فرصت برای معرفی هر چه بیشتر قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها می‌نگرند.

وی از این فیلم با عنوان یکی از راه‌های مؤثر در شناساندن ابوموسی به جامعه داخلی و جهانی یاد کرد و افزود: در پی روند و روال آغاز شده در پی سفر رئیس جمهوری به ابوموسی هنرمندان ایران اسلامی نگاهی ویژه به ابوموسی و جزائر ایرانی خلیج فارس داشته‌اند که این امر را نیز با چندین بار حضور خود در جزیره به اثبات رسانده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه زبان فرهنگ و هنر بهترین روش برای اثبات حقانیت است، اظهار داشت: مرحله فیلم‌برداری این اثر سینمایی در جزیره حدود 40 روز پیش بینی شده است که در این راستا از تعدادی از ساکنان جزیره نیز برای بازی و حضور در این فیلم دعوت شده است.

یادآور می‌شود طی روزهای گذشته مراحل فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی با عنوان آخرین نفر در مرکز شهرستان ابوموسی به کارگردانی مهرداد موفق آغاز شده است.

ابوموسی به عنوان جنوبی‌ترین شهرستان ایران واقع در آب‌های خلیج فارس مدیریت و حاکمیت جزائر ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک و همچنین جزیره نفتی سیری را نیز شامل می‌شود.

طی سال گذشته چندین رویداد فرهنگی در این شهرستان با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است که در این میان می‌توان به برگزاری جشنواره فیلم‌های ویدئویی و همچنین چند جشنواره دیگر فرهنگی هنری اشاره کرد.

همچنین طی یک تور دو روزه تعدادی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون نیز طی سال 91 از مرکز شهرستان ابوموسی بازدید کردند.

انتهای پیام/88001/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول