اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجتماع بزرگ فاطمیون در بندرعباس برپا شد

حضور 360 هیئت مذهبی در مراسم عزاداری بانوی دو عالم

همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) بانوی هر دو عالم، امروز اجتماع بزرگ فاطمیون در میدان امام خمینی (ره) بندرعباس برگزار شد.

حضور 360 هیئت مذهبی در مراسم عزاداری بانوی دو عالم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این اجتماع که در آن اعضای 360 هیئت مذهبی حضور داشتند، عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) در قالب دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری، ارادت و عشق خود را به اهل بیت نشان دادند.

خیل چشمگیر سیاه‌پوشان عزای فاطمی امروز در بندرعباس و سایر شهرهای هرمزگان حضوری چشمگیر داشتند به نحوی که در بسیاری از خیابان‌ها منتهی به مراسم عزاداری، طی شب گذشته و ظهر امروز عبور و مرور به کندی صورت می‌گرفت.

یادآور می‌شود، اجتماع فاطمیون در بندرعباس با راهپیمایی و عزاداری حاضران به سمت بقعه امامزاده سید مظفر (ع) ادامه یافت و در این حرم نیز عزاداری‌ها ادامه یافت.

همچنین گزارش‌های خبرنگاران فارس از سایر نقاط هرمزگان نیز حاکی از این است که مردم ولایتمدار این استان، طی شب گذشته در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت محمد ابن عبدالله ( ص) سوگوار شدند، به نحوی که آیین‌های عزاداری در سوگ شهادت آن بانوی بزرگوار شنبه شب و امروز در جای جای این استان با شکوه خاصی برگزار شد.

حرم امام زاده سید مظفر (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در بندرعباس به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجمع هیئت‌ها و عزاداران اهل بیت همواره در این استان مورد توجه است، که طی شب گذشته و امروز این حرم مملو از جمعیت است.

انتهای پیام/88001/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول