اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

امدادرسانی بهداشت دشتستان در 4 مرحله به زلزله‌زدگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از امدادرسانی بهداشت دشتستان در چهار مرحله به زلزله‌زدگان خبر داد.

امدادرسانی بهداشت دشتستان در 4 مرحله به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: زلزله دشتی از حوادث تلخ و ناراحت‌کننده بود و همه مردم و مسئولان برای زلزله‌زدگان نگران شدند.

وی افزود: عملکرد مردم و مسئولان استان و کشور در امدادرسانی به زلزله‌زدگان بسیار خوب و مناسب بود و این امر موجبات تسکین زلزله‌زدگان شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان اینکه امداد رسانی به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان دشتستان از ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق شهرستان دشتی امدادرسانی خود را در بخش بهداشت و درمان ادامه داده و این روند کماکان تداوم خواهد داشت.

کهن در تشریح خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان تصریح کرد: شش دستگاه آمبولانس به مدت چهار روز از فوریت‌های پزشکی دشتستان با دارو و تجهیزات در آن محل مستقر شدند و خدمات ارزنده‌ای ارائه دادند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد سه تیم متشکل از پزشک، ماما، پرستار با دارو تجهیزات و 2 تیم بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها در مناطق زلزله‌زده مستقر شدند.

این مسئول ابراز داشت: ارسال 10 دستگاه پمپ سمپاش و یک دستگاه مه‌پاش و یک دستگاه فریزر نیز در مرحله چهارم توسط شبکه بهداشت انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از امدادرسانی بهداشت دشتستان در چهار مرحله به زلزله‌زدگان خبر داد و عنوان کرد: اعزام پنج تیم متشکل از پزشک، ماما و پرستار و یک تیم بهداشتی و یک تیم مبارزه با بیماری‌ها و اعزام دو تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار با دارو و تجهیزات و یک تیم بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها به محل وقوع زلزله در مرحله سوم نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان است.

کهن در پایان اذعان داشت: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول