اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 200 نشست تخصصی دینی در مساجد و مدارس دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 200 نشست تخصصی دینی در مساجد و مدارس دشتستان خبر داد.

برگزاری 200 نشست تخصصی دینی در مساجد و مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در دشتستان اظهار داشت: گسترش سیره و اخلاق فاطمه زهرا(س) در جامعه امری لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: پیروی از سیره حضرت فاطمه (س) می‌تواند سعادت دنیا و آخرت را در پی داشته باشد.

محمودی‌نیا گفت: بررسی ابعاد مختلف زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (س) این موضوع را اثبات می‌کند که بدون شک ایشان اسوه و الگوی بی‌بدیل زنان عالم است که پیروی از ایشان انسان را به سربلندی و سعادت می‌رساند.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: ارزش‌های زن نمونه همانند مرد نمونه در اسلام است، چرا که در خصوصیات معنوی و وصول به مقامات بلند الهی بین زن و مرد تفاوتی نیست.

محمودی‌نیا اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) در دامن خود امام حسن و امام حسین (ع)را پرورید، امامانی که با صلح و قیامشان حیات اسلام را تضمین کردند و شیوه مبارزه با دشمن را در شرایط مختلف به همگان آموختند.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 200 نشست تخصصی دینی در مساجد و مدارس دشتستان خبر داد و افزود: این تعداد برنامه صورت همایشی و کارگاهی در این شهرستان اجرا شده است.

محمودی‌نیا گفت: برگزاری نشست‌های دینی موجب ارتقای سطح ‌آگاهی، بینش و بصیرتی انقلابی جوانان و سایر اقشار جامعه در زمینه‌های فرهنگی، دینی می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: به همت این اداره و همکاری آموزش و پرورش شهرستان در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، محرم الحرام، سالروز حماسه نهم دی، دهه فجر، هفته وحدت و دهه ولایت و استفاده از تجربیات روحانیون بومی و اعزامی، اساتید حوزه و دانشگاه بیش از 200 نشست دینی در سال 91 این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: آشنایی با نحله‌های انحرافی، تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه، بصیرت دینی با تأسی از حضرت زینب (س)، عفاف و حجاب، روابط دختر و پسر، گفتمان غدیر، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از جمله موضوعات این نشست‌هاست.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول