اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه گذشته

965 واحد مسکن روستایی در اردبیل مقاوم‌سازی شده است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در طول شش ماه گذشته بیش از 965 واحد مسکن روستایی در شهرستان اردبیل مقاوم‌سازی شده است.

965 واحد مسکن روستایی در اردبیل مقاوم‌سازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در مراسم افتتاح و بازدید از ادامه تکمیل طرح هادی ثمرین اردبیل اظهار داشت: با اختصاص اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان طرح هادی ثمرین ادامه یافته و تکمیل می‌شود.

وی همچنین از اختصاص 20 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مقبره امامزاده واقع در مرکز بخش ثمرین خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری و کمک اهالی این مقبره تکمیل شده و هموطنان در این منطقه می‌توانند از فضای معنوی و روحانی آن استفاده کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته باید طرح هادی روستاهایی که نیمه‌تمام مانده، تکمیل شود که در این راستا با اولویت‌بندی به نظر می‌رسد، طرح‌های نیمه‌تمام باید تکمیل شده و بهره‌برداری از آنها در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن به استفاده از وام‌های مقاوم‌سازی توسط روستاییان اشاره کرد و آن را در کاهش آسیب‌ها و تلفات بسیار مؤثر دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل اضافه کرد: در شش ماه گذشته، بیش از 965 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است و روستاییان می‌توانند، برای ساخت و مقاوم‌سازی مسکن خود از این وام با کمترین درصد بهره استفاده کنند.

دبیر بیان کرد: در دولت نهم و دهم فرصتی پیش آمده تا با استفاده از طرح مقاوم‌سازی و بهسازی مساکن کم‌دوام و بی‌دوام در کنار کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه بستری فراهم آید تا مشکلات و گرفتاری‌های احتمالی مردم برطرف شود.

وی در این بازدید از تمام محله‌های بخش ثمرین دیدن کرده و با اهالی نیز گفت‌وگو و نشستی صمیمی داشت تا مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرده و نسبت به رفع این مشکلات دستور لازم را صادر کند.

فرماندار اردبیل همچنین در ادامه بازدیدهای خود از روستاهای تابعه شهرستان اردبیل از روستای تازه‌کند شریف‌آباد دیدن کرد.

دبیر در این بازدید در کنار دیدار و گفت‌وگو با اهالی، از نزدیک با مسایل و مشکلات مردم آشنا و نسبت به رفع آن قول مساعد داد.

وی در پایان گفت: اهتمام دولت خدمتگزار بر حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است که در این زمینه ضرورت دارد در سنگر خدمت‌رسانی تا روز آخر به عموم مردم خدمات شایسته و درخور ارائه شود.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول