اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

جذب 84 درصد تسهیلات مسکن روستایی در اردبیل

استاندار اردبیل از جذب و انعقاد قرارداد 84 درصد تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل خبر داد.

جذب 84 درصد تسهیلات مسکن روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در اولین جلسه ستاد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استانداری اردبیل اظهار داشت: فرمانداران و تمام بانک‌های عامل تا آخر فروردین‌ماه فرصت دارند تا جذب و انعقاد قرارداد را به صد درصد برسانند.

وی گفت: اگر بتوانیم 923 واحد در شهرهای به جز نیر، کوثر، مشگین‌شهر و خلخال به مرحله انعقاد قرارداد برسانیم، در آن صورت موفق خواهیم شد صد درصد سهمیه سال 91 را جذب کنیم و در بانک‌ها به مرحله انعقاد قرارداد برسانیم.

رئیس شورای مسکن استان اردبیل خاطرنشان کرد: در شهرستان نیر از سهمیه 390 واحدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی صد درصد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

نیکزاد بیان داشت: در شهرستان کوثر نیز صد درصد سهمیه 200 واحدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی با بیان اینکه در دو شهرستان مشگین‌شهر و خلخال نیز صد درصد سهمیه به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است، تصریح کرد: در شهرستان گرمی از 520 سهمیه 93 درصد و در بیله‌سوار نیز از 523 سهمیه 81 درصد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

استاندار اردبیل افزود: در شهرستان نمین از سهمیه 530 واحدی 81 درصد و در اردبیل نیز از سهمیه یک هزار و 281 واحدی 72 درصد به مرحله انعقاد قرارداد توسط بانک‌های عامل رسیده است.

نیکزاد یادآور شد: در شهرستان پارس‌آباد از سهمیه 761 واحدی 70 درصد و در سرعین از 265 واحد مقاوم‌سازی شده 62 درصد به مرحله انعقاد قرارداد در بانک‌های عامل رسیده است.

وی گفت: در مجموع از سهمیه 5 هزار و 680 واحدی مقاوم‌سازی مسکن روستایی سال 90 استان 4 هزار و 758 واحد به میزان 84 درصد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به تمام بانک‌های عامل استان بیش از سهمیه پرونده ارجاع شده است، اظهار داشت: بانک سپه 99 درصد، بانک تجارت 71 درصد، بانک ملی 80 درصد، بانک صادرات 94 درصد و بانک ملت نیز 97 درصد سهمیه معرفی شده را به مرحله انعقاد قرارداد رسانده‌اند.

وام مسکن روستایی 12 میلیون و 500 هزار تومان است/افزایشی در کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد با بیان اینکه از سهمیه سال  91،تنها 923 واحد هنوز به مرحله انعقاد قرارداد نرسیده است، تصریح کرد: تمام روستائیان بدانند که رقم تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی امسال نیز 12 میلیون و 500 هزار تومان است.

وی سهمیه سال 92 را 8 هزار واحد اعلام و اضافه کرد: امیدواریم با جمع‌بندی سال 91 تا پایان فروردین‌ماه بتوانیم از اردیبهشت ماه سهمیه سال 92 را به تدریج جذب کنیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: با هماهنگی بانک‌ها هیچ مشکلی در کسر سهمیه شهرستانی به دلیل جذب نشدن و افزودن بر سهمیه شهرستان دیگر وجود ندارد و با موافقت بانک‌های عامل این کار صورت می‌گیرد.

نیکزاد به مخالفت بانک صادرات از کسر 100 واحدی سهم بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: قرار شد سهمیه بیله‌سوار همان 523 واحد باقی بماند.

وی در پایان اضافه کرد: زمانی که ما به استان اردبیل آمدیم، جذب سهمیه مسکن روستایی 26 درصد بود که این رقم در نیمه دوم سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده به 84 درصد رسیده و ظرف روزهای آینده به صد درصد می‌رسد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول