اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی:

تشکل‌های دانشجویی پایه‌گذار اخلاق اسلامی در کشور باشند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نباید در مباحث سیاسی به دنبال تخریب و تهمت و افترا باشیم بلکه تشکل‌های دانشجویی باید پایه گذار اخلاق اسلامی در کشور باشند.

تشکل‌های دانشجویی پایه‌گذار اخلاق اسلامی در کشور باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تشکل‌های سیاسی و هیئت مذهبی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهر اخلاق و سیاست است، اظهار کرد: فعالان دانشجویی در طی سال‌های 78 تا 81 زحمات زیادی برای ایجاد تشکل‌های دانشجویی منسجم برای دانشگاه آزاد اسلامی کشیدند اما امروزه فعالیت‌های سیاسی تشکل‌های دانشجویی ضعیف شده است.

وی با اشاره به اهمیت حماسه سیاسی در شرایط کنونی کشور که تحریم‌ دولت‌های غربی هر روز فشار بیشتری را بر کشور ما وارد می‌کند، افزود: تشکل‌های دانشجویی باید به مسایل روز آگاه باشند تا با رصد صحیح آنها بتوانند برای برنامه‌ریزی‌های آینده خود درست تصمیم بگیرند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه زمانی دانشگاه آزاد را وابسته به جریانات خاص می‌دانستند که دانشگاه آزاد از این مسئله بسیار ضربه خورد، تاکید کرد: اتفاقات آن سال به واسطه جریانی بود که در رأس وجود داشت در حالی که دانشجویان و دانشگاه‌ها به جریان‌های خاصی وابسته نبودند.

وی افزود: اکنون هرگونه فعالیت در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری به تشکل‌های دانشجویی واگذار شده است بنابراین اگر هر کدام از کاندیداهای ریاست‌جمهوری بخواهند که در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند یک نفر از تشکل‌های دانشجویی آنها را دعوت کرده باشد.

اکبری با انتقاد از اینکه مدتی است که تشکل‌های دانشجویی ضعیف شده‌ا‌ند و اعتماد به نفس لازم را ندارند، تصریح کرد: اعضای تشکل‌های دانشجویی باید رسالت‌های خود را به درستی بشناسد و برنامه‌محوری را اساس کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: انتخابات امسال بسیار حساس است و در این موقعیت باید دانشجویان بیش از پیش فعال شده و ‌ فضای فعلی کشور را به خوبی رصد کنند تا بتوانند آینده را به درستی رقم بزنند.

مدیرکل دبیرخانه تشکل‌های سیاسی و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه اخلاق اسلامی در تشکل‌های دانشجویی اضافه کرد: نباید در مباحث سیاسی به دنبال تخریب و تهمت و افترا باشیم بلکه تشکل‌های دانشجویی باید پایه‌گذار اخلاق اسلامی در کشور باشند.

*‌ آغاز به کار دبیرخانه حماسه سیاسی و اقتصادی در اصفهان

وی اضافه کرد: دبیرخانه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در آینده‌ای نزدیک در استان اصفهان آغاز به کار می‌کند که عمده فعالیت‌های آن بر عهده تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول