اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

تخصص باید با اخلاق اسلامی آمیخته شود

فرماندار ویژه ملایر گفت: تخصص باید با اخلاق اسلامی آمیخته و برای خدمت خالصانه به مردم به کار گرفته شود.

تخصص باید با اخلاق اسلامی آمیخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت ظهر امروز  در مراسم افتتاح بخش «ان آی سی یو » بیمارستان مهر ملایر به بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت پزشکان متبحری است که امروز نام ایران را در سراسر دنیا پرآوازه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد حضور پزشکان کشورهای هند و پاکستان و بنگلادش در کشورمان بودیم گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز پزشکان ایران در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف در دنیا سرآمد هستند و کشور ما پذیرای بیماران از سایر کشورهای برای مداوا است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: امروز ما به جایگاهی رسیده‌ایم که جوانان ما با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های خویش، ثابت کرده‌اند که می‌توانند در همه عرصه‌ها وارد شوند و به علم روز دنیا دست پیدا کنند.

وی استقلال امروز و دوری از وابستگی را ثمره خون شهدا در کشور برشمرد و خطاب به پزشکان اظهار داشت: شما امروز در خط دفاع از خون‌های پاک شهدا و ارزش‌های انقلاب هستید.

آزادبخت دو نعمت بزرگ سلامت و امنیت را از اولویت‌های مهم زندگی انسان برشمرد و گفت: پزشکان یکی از اولویت‌های مهم زندگی انسان‌ها را در دست دارند و امروز باعث افتخار است که در کشورمان با استفاده از فناوری و تجهیزات بسیاری از بیماری‌ها در کشور درمان می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه شهرستان ملایر عنوان داشت: همه ما در تلاش هستیم با وفاق و همگرایی بتوانیم برای بالا بردن توانمندی‌های این شهرستان در همه عرصه‌ها تلاش کنیم.

فرماندار ملایر وجود بیمارستان مهر با داشتن امکانات مختلف برای بیماران را مایه سربلندی این شهرستان برشمرد و افزود: در تلاش هستیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استفاده از نظرات و راهکارهای کارشناسی بتوانیم زمینه آغاز کار دانشگاه علوم پزشکی را در ملایر ایجاد کنیم.

وی کار پزشکان را بسیار مقدس خواند و گفت: این تخصص باید با اخلاق اسلامی آمیخته و برای خدمت خالصانه به مردم به کار گرفته شود.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت ملایر نیز با اشاره به اینکه بیمارستان مهر ملایر در سال 87 افتتاح شده است افزود: این بیمارستان دارای 87 تخت فعال و 10 بخش بستری شامل، آی سی یو، آن آی سی یو، اورژانس، نوزادان، کودکان، چشم پزشکی، تالاسمی، جراحی زنان، مامایی  و اتاق عمل است.

اکبر غلامعلیان بیان کرد: در حال حاضر 254 نفر در این بیمارستان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند و علاوه بر بخش بستری این بیمارستان دارای آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، درمانگاه عمومی و تخصصی، تست تئروئید، شنوایی سنجی،  مشاوره پدران و داروخانه است.

وی با اشاره به کیفیت خدمات بیمارستان مهر ملایر به بیماران گفت: این بیمارستان از نظر ارزش‌یابی درجه 1 وزارت بهداشت را دارد و از نظر نامه سیستم مدیریت کیفیت دارای ایزو است و لوح بیماران دوستدار مادر و کودک را نیز از یونیسف دریافت کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر  در ادامه به راه‌اندازی بخش «ان آی سی یو» این بیمارستان اشاره و گفت: با راه اندازی این بخش از اعزام مادران و نوزادان تازه متولد شده به استان جلوگیری می‌شود و این بخش نخستین بخش در جنوب استان است و بیماران سایر شهرستان‌های استان از جمله نهاوند و تویسرکان را نیز پوشش می‌دهد.

در ادامه بخش «ان آی سی یو» بیمارستان مهر ملایر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول