اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی قدس سپاه:

قدرت نظام در رضایت مردم است/پاسداری از دستاوردهای انقلاب وظیفه عمومی است

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی در انسجام و همبستگی بین ملت و نظام است.

قدرت نظام در رضایت مردم است/پاسداری از دستاوردهای انقلاب وظیفه عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در جمع کارکنان قضائی و اداری دادگستری استان کرمان اظهار داشت: یکی از محورهای رضایت مردم بسط عدل و تحقق عدالت است که این امر در قوه قضائیه مستتر است.

وی ابراز داشت: باید بدانیم در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و همواره برای احقاق حق و گسترش عدالت گام برداریم.

سلیمانی عنوان کرد: حضور در سنگر عدالت نیز همانند حضور در جبهه جنگ ارزشمند است، کما اینکه یک روز برای دفاع از نظام نیاز به جنگیدن در جبهه بود و امروز حفظ نظام در گسترش عدالت و خدمت در این سنگر است.

وی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را مایه مباهات ایران زمین و از دستاوردهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: با حوداث اخیر و اتفاقات رخ داده به عنوان بیداری اسلامی امروز نعمت جمهوری اسلامی بیشتر نمایان شده است.

سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام کشورهایی که آمریکا حضور دارد مشکلات مردم بسیار زیاد است و حتی آمریکا با حضور خود در این کشورها با خسارات بسیار بالایی مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سایه انقلاب و 33 سال نظام جمهوری اسلامی و با وجود پاره‌ای از مشکلات و دست و پنجه نرم کردن با فتنه‌ها و تحریم‌ها به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ایم که پاسداری از این دستاوردها وظیفه همه است.

همچنین رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: به دلیل تعمیق تعلیم و تربیت و جلوگیری از عدم فراموشی حماسه دفاع مقدس ارتباط با حماسه‌سازان این عرصه باید حفظ و تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی توکلی افزود: خانواده شهدا‌، جانبازان، رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس همه خالقان این حماسه بزرگ هستند که باید در سایه حفظ ارتباط با آنها یاد آنان را زنده نگه داشت.

وی حماسه دفاع مقدس را تبلور عشق، ایثار و استقامت ذکر کرد و بیان داشت: باید با ارتباط بیشتر با حماسه‌سازان، پایمردی، سلحشوری و دلیرمردی مردان این سرزمین را ستود.

انتهای پیام/2446/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول