اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری:

تا تحقق همه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پای نخواهیم نشست

همزمان با یوم الله 12 فروردین بسیجیان دانشگاه علامه محدث نوری (ره) با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند که تا تحقق همه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پای نخواهند نشست.

تا تحقق همه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پای نخواهیم نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، همزمان با یوم‌الله 12 فروردین شورای تبیین مواضع سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) با انتشار بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت این روز باشکوه تاکید کردند که تا تحقق همه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پای نخواهند نشست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: یوم‌الله 12 فروردین تجلی یکی از شورانگیزترین و ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که در آن ملتی بیدار و پر شور و شعور در همه پرسی کم‌نظیر به صحنه آمده و با رای قاطع خویش به جمهوری اسلامی به عنوان نظام رسمی حاکم بر اداره سعادتمندانه جامعه، پایه‌های شکل‌گیری حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه و مردم‌سالاری دینی را قوام و دوامی مضاعف بخشیدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت فهیم و انقلابی ایران در رفراندمی خیره‌کننده با تکیه بر آموزه‌های دین مبین اسلام و تعالیم حضرت امام خمینی(ره)، با انتخاب نظام مبتنی بر ولایت‌فقیه و مردم‌سالاری دینی، منافع قدرت‌های زورگو و سلطه‌جو را با چالش جدی مواجه کرد و در استمرار آن با تأسی از رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای مرکز توجه دنیای اسلام و منشاء شکل‌گیری نهضتی فراگیر و فراتر از جغرافیای انقلاب و مرزهای جمهوری اسلامی به نام "بیداری اسلامی" شد و سردمداران نظام‌های سلطه و استکبار جهانی را بیش از گذشته مورد خشم و نفرت انقلابی ملت‌ها قرار داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه امروز بیش از سه دهه از تولد نظام اسلامی می‌گذرد و ملت ایران مقاطع پرفراز و نشیب و گردنه‌های سختی را در راه استقلال و آزادگی به برکت اسلام با موفقیت پشت سر نهاده است، آورده‌اند: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل که تنها راه تداوم سلطه‌گری خود را در نابودی اسلام و اضمحلال آموزه‌های اسلامی در بین ملت‌های مسلمان می‌دانند، با مشاهده حاکمیت اسلام حقیقی بر مقدرات ملت ایران، سخت به تکاپو افتادند و با طراحی انواع حیله‌ها سعی کردند که این نظام را به زانو درآورند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اما اکنون نظام اسلامی، توانمندتر و بالنده‌تر از همیشه، راه خود را در مسیر رشد و کمال، به خوبی پیدا کرده و الهام بخش ملت‌های مستضعف شده و این موفقیت بزرگ، از دل دشمنی‌ها و تحریم‌ها و خباثت‌های بی‌شمار دشمنان حاصل شده است چرا که مکر مکار، جز به خود بر نمی‌گردد.

در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی آمده است: امسال که با تدبیر داهیانه رهبر معظم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، به حول و قوه الهی و به مدد ولایتمداری، بصیرت و روحیه عمیق اسلام‌خواهی ملت، برگ زرین دیگری در عرصه سیاسی و اقتصادی از کتاب قطور افتخارات ایران اسلامی رقم خواهد خورد و بار دیگر دشمنان اسلام ناامید خواهند شد.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه محدث نوری(ره) ضمن تبریک فرارسیدن 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، مراتب وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشته و تا تحقق همه آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/86025/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول