اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل وقاف و امور خیریه مازندران خبر داد

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی برای نخستین بار در کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در شهرستان‌های استان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی برای نخستین بار در کشور

ستار علیزاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، به فعالیت 222 بقعه متبرکه در سطح استان مازندران در ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: طرح خیمه معرفت به صورت ویژه در امامزاده آقا سیدحسین شیرود تنکابن برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه 102 مبلغ دینی در بقاع متبرکه استان مازندران فعالیت کردند، افزود: 39 روحانی مبلغ اعزامی از قم و 63 روحانی مبلغ بومی در بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد استان مازندران در زمینه تبلیغ و ترویج فضائل حضرت زهرا و اهداف بازگویی خطبه فدک فعالیت کردند.

وی فعالیت‌های روحانیون را در زمینه‌های برگزاری نماز جماعت، مسابقه پیام یاس نبوی، درس اخلاق، مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی اعلام کرد.

علیزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مراسم فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود، بیان کرد: در روز شهادت زهرای مرضیه (س) هیئت‌های عزاداری با برپایی دسته‌های عزاداری به سمت بقاع متبرکه حرکت کردند.

این مسئول از برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در شهرستان‌های استان مازندران برای نخستین بار در کشور خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ادامه داد: همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان برای نخستین بار در 15 بقعه متبرکه استان در عصر روز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

علیزاده با اشاره به اینکه اگر فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود، بدون شک حماسه در جامعه اتفاق می‌افتد، گفت: تلاش ما باید بر هرچه بیشتر نهادینه شدن فرهنگ فاطمی باشد.

انتهای‌پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول