اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گویی تمام ایران برای شکست سپاهان بسیج شده‌اند

حمله با فرهاد و فرزاد به سپاهان؛ تیتری جانبدرانه برای روزنامه‌ای «ملی»

تیتر امروز روزنامه خبر ورزشی با عنوان درشت حمله با فرهاد و فرزاد به سپاهان از نیات درونی روزنامه به اصطلاح کشوری برای بازی امروز استقلال ـ سپاهان خبر می‌دهد.

حمله با فرهاد و فرزاد به سپاهان؛ تیتری جانبدرانه برای روزنامه‌ای «ملی»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیتر امروز روزنامه خبر ورزشی با عنوان درشت حمله با فرهاد و فرزاد به سپاهان نشان‌دهنده این واقعیت است که نه تنها این روزنامه پرطرفدار و پر تیراژ بلکه تمام کشور به نوعی دوست دارند استقلال را در پایان فصل قهرمان ببینند.

البته از این نوع کج سلیقگی‌ها و جانبداری‌ها سالیان سال است که در حق تیم‌های شهرستانی به خصوص سپاهان و ذوب‌آهن دو تیم محبوب اصفهان روا داشته شده به نحوی که آثار آن را هم اکنون در تیمی مانند ذوب‌آهن مشاهده می‌کنیم و با قانون‌های من درآوردی موجب شدند هم اکنون این تیم برای سقوط نکردن دست و پا بزند.

زمانی‌که تیتر امروز روزنامه خبر ورزشی را می‌خوانی بیشتر گمان می‌کنی که این تیتر مربوط به بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و بازی استقلال برابر حریفان خارجی است چراکه این‌گونه تیتر زدن تنها به کار اینگونه بازی‌ها می‌آید نه بازی دو تیم ایرانی.

حال که همه ایران بسیج شده تا استقلال در بازی امروز پیروز شود بهتر است سپاهان با انجام یک بازی مقتدرانه استقلال را شکست داده تا بار دیگر این نکته را گوش پایتخت‌نشینان برساند که زمان زیادی است که از بیدار شدن تیم‌های شهرستانی می‌گذرد و گواه آن قهرمانی پیاپی سه ساله سپاهان است.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول