اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گلستان خبر داد

شهرداری‌ گنبدکاووس شهرداری برتر گلستان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از معرفی شهرداری‌ گنبدکاووس شهرداری برتر استان در سال 1391 خبر داد.

شهرداری‌ گنبدکاووس شهرداری برتر گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از تاریخ 17 دی الی 18 بهمن ارزیابی عملکرد 26 شهرداری استان در سال 1391 براساس شاخص‌های نظام ارزیابی عملکرد سالانه شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی ارائه گزارش عملکرد این دفتر در سال 91 و برنامه‌های در دست اقدام آن اذعان داشت: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان دفتر شهری استانداری در نهایت شهرداری‌های گنبدکاووس، علی‌آبادکتول و گرگان رتبه‌های برتر را از نظر عملکرد در بین سایر شهرداری‌ها کسب کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: همچنین از 25 دی لغایت 16 بهمن سال 1391، در بازدید اعضا کارگروه تخصصی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ها از سازمان‌های آتش‌نشانی و واحدهای آتش‌نشانی شهرداری‌های استان، ضمن بررسی وضعیت واحدهای مزبور نسبت به رفع اشکالات موجود و ارائه تذکرات مرتبط با شرح وظایف، اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

برگزاری همایش 2 روزه سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها در گلستان

وی همچنین اعلام کرد: همایش استانی سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها با مدیریت اساتید برجسته کشوری و با حضور شهرداران 26 شهر استان گلستان برگزار شد.

به گفته سیدالنگی این همایش به منظور هم‌اندیشی و بررسی چالش‌های پیش‌رو و ارائه نقطه نظرات فیمابین، به مدت دو روز در تاریخ‌های 28 و 29 بهمن ماه 1391 در گلستان برگزار شد.

وی افزود: قبل از برگزاری این همایش نیز، تعدادی کلاس‌های آموزشی کاربردی نیز در این خصوص برای مسئولان امور مالی شهرداری‌ها درمحل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول