اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

احداث پل ایستگاه سرعین همچنان اولویت شورای سوم است

رئیس کمیسیون خدمات و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: احداث پل ایستگاه سرعین همچنان اولویت شورای سوم اردبیل است.

احداث پل ایستگاه سرعین همچنان اولویت شورای سوم است

محمد اصلانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص تصمیم‌‌گیری نهایی در مورد اجرای پل ایستگاه سرعین اظهار داشت:‌ قرار است مشاور نظر نهایی خود را همین روزها در مورد احداث پل ایستگاه سرعین اعلام کند که در این باب تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد تا بتوان اجرای آن را از سال جاری آغاز کرد.

وی تاکید کرد:‌ اگر این پل که با هزینه بسیار بالایی اجرایی می‌شود به سرانجام برسد مشکل ترافیکی ایستگاه سرعین، میدان قدس و معابر و خیابان‌های اطراف برای همیشه برطرف خواهد شد.

عضو شورای ترافیک شهرستان اردبیل از اهتمام شورای شهر سوم برای بازگشایی معابر جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: در این زمینه اعتبار لازم هر ساله در نظر گرفته می‌شود اما اگر همکاری مردم را شاهد نباشیم با اعتبارات محدود نمی‌توان بازگشایی خیابان‌ها و معابر را شاهد بود.

اصلانیان یادآور شد: در شش سال گذشته بیش از ده‌ها خیابان و معبر جدید بازگشایی شده که اغلب این بازگشایی‌ها در مسیر اطراف و حاشیه اردبیل بوده که به جد به کاهش بار ترافیکی کمک کرده است.

وی با بیان اینکه با یک طرفه کردن، ‌نیوجرسی گذاشتن و برخی تدابیر مقطعی نمی‌توان مشکل ترافیکی اردبیل را برطرف کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم هم پلیس راهور و هم شورای ترافیک استان و شهرستان با همراهی شهرداری و شورای شهر بتوانند با تدابیر عالمانه در این زمینه ورود پیدا کنند.

جلب منافع مردم بهترین خاطرات بنده از شورای سوم است

رئیس پلیس سابق راهور اردبیل در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با ابراز رضایت از عملکرد دور سوم شورا در شش سال گذشته و حرکت به نفع شهروندان، شاخص‌ترین این اقدامات را توسعه آسفالت‌ریزی و فضای سبز اعلام کرد.

اصلانیان ادامه داد:‌ مشکلات آسفالت‌ریزی در شهر اردبیل با تدبیر شهردار و شورای شهر از سال گذشته برطرف شده و یک نهضت و انقلابی عظیم در این حوزه در حال رخداد است.

وی رفع نواقص احتمالی و توجه جدی به عمران شهری را از اولویت‌های شورا هم در روزهای پایانی دور سوم و هم اولویت دور چهارم اعلام کرد و افزود: بهترین خاطرات بنده از شورای سوم خدمت بی‌منت به مردم و منفعت‌رسانی به آنهاست.

رئیس کمیسیون خدمات و حمل و نقل ترافیک شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: همین که با صداقت در خدمت‌رسانی به مردم و سنگر پاسخگویی به آنها حاضر و مهیا هستیم این بزرگترین توفیق الهی است که انتظار می‌رود همچنان این صداقت کاری و حرکت و برنامه‌ریزی‌ها ادامه پیدا کند.

اصلانیان در پایان سخنان خود با بیان اینکه به هر چیزی که به نفع مردم باشد رای دادم و از این جهت راحت و خشنود هستم، به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: بنده قرار نیست در لیست اصولگرایان و یا جبهه خاصی برای انتخابات دور چهارم وارد شوم بلکه به صورت مستقل در انتخابات ادای وظیفه خواهم کرد.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول