اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

احداث چادرهای ویژه کودکان در مناطق زلزله‌زده

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: چادر ویژه کودکان در مناطق زلزله‌زده احداث شده است که قصد داریم تعداد این چادرها را افزایش دهیم.

احداث چادرهای ویژه کودکان در مناطق زلزله‌زده

حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با حضور در مناطق زلزله زده ضمن تسلیت به مناسبت کشته شدن تعدادی از هم استانی‌هایمان در دشتی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که بهزیستی از ابتدا وقوع زلزله آغاز کرده، اعزام تیم روانشناسی و مددکار به این مناطق بوده است.

وی افزود: یکی از خدماتی که در این چنین حوادثی بسیار مهم و ضروری است بازتوانی روحی، اجتماعی و روانی افراد آسیب دیده است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا از ابتدای وقوع زلزله چهار تیم روانشناسی و مددکار اجتماعی در مناطق حضور داشته‌اند.

عزیزنژاد در ادامه گفت: یک گروه نیز برای ارزیابی مسائل حادثه دیدگان و وضعیت افراد تحت حمایت در مناطق اعزام شده و مصاحبه با افراد صورت گرفته است.

وی بیان کرد: چادر ویژه نوجوانان و کودکان زیر 13 سال در مناطق برپا شده است که در این چادرها علاوه بر بازی و سرودخوانی، مسائلی که بچه‌ها باید در خصوص حادثه اتفاق افتاده آموزش ببینند بیان می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همان شب حادثه 40 نیروی کارشناس و مددکار از شهرستان‌های مختلف استان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و اقلامی مانند شیرخشک، پوشک و دیگر وسایل مورد نیاز، ارسال شد.

عزیزنژاد عنوان کرد: از تمامی افراد تحت حمایت بهزیستی در این مناطق بازدید شده و همکاران ما سعی بر کم کردن مشکلات روحی کودکان، سالمندان و معلولان دارند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول