اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خبر داد

سمپاشی بیش از 21 هزار متر مربع اماکن دامی مناطق زلزله‌زده

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 21 هزار متر مربع اماکی دامی توسط اکیپ‌ها ضدعفونی و سمپاشی شده‌اند.

سمپاشی بیش از 21 هزار متر مربع اماکن دامی مناطق زلزله‌زده

مرتضی بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: عملیات ضدعفونی و سمپاشی مناطق زلزله‌زده از نخستین ساعات وقوع زلزله انجام شده، به طوری که تاکنون در مجموع 21 هزار و 182 متر مربع اماکن دامی توسط اکیپ‌ها ضد عفونی و سمپاشی شده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط اکیپ‌های دامپزشکی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی گفت: اکیپ‌های دامپزشکی استان به‌صورت روزانه و مستمر در مناطق و روستاها در حال انجام سمپاشی و ضدعفونی اماکن و همچنین ویزیت و درمان دام‌های منطقه هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا اکیپ‌های عملیاتی شامل پنج گروه کاری و 15 نفر از کارشناسان و کاردان‌های دامپزشکی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر افزود: طی یک هفته اخیر حدود شش هزار و 400 راس دام در مناطق زلزله‌زده ویزیت شده‌اند که 125 راس دام آسیب دیده نیز درمان شده‌اند.

بحرانی در پایان گفت: مراقبت فعال، ضدعفونی و سمپاشی مناطق و همچنین درمان دام‌های آسیب دیده همچنان ادامه دارد و اکیپ‌ها در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر با هماهنگی‌های به‌عمل آمده همچنان به فعالیت خود تا ایجاد امنیت بهداشتی لازم در منطقه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول