اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

توجه به مسکن محرومان از تاکیدات امام راحل بود

استاندار زنجان گفت: توجه به مسکن محرومان از تاکیدات امام راحل بود.

توجه به مسکن محرومان از تاکیدات امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه دوشنبه در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان از دغدغه‏های امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار بنیاد مسکن در ساخت مسکن برای محرومان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای آبادانی و توسعه روستاها اقدامات ارزنده‏ای انجام داده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت بنیاد مسکن در ساخت و ساز  یادآور شد: این ظرفیت‏ها و توانایی‏ها در راستای آبادانی مناطق محروم به کارگیری شده است.

وی به زمان تاسیس بنیاد مسکن نیز اشاره داشت و گفت: سومین فرمان مهم امام راحل بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است.

رئوفی‏نژاد به تشکیل بنیاد مسکن نیز اشاره داشت و  گفت: تشکیل این نهاد در آن شرایط پیچیده نشان از درایت امام خمینی(ره) بود.

* رسیدگی به مسکن و محل زندگی اقشار محروم از اولویت‌های نظام اسلامی

وی رسیدگی به مسکن و محل زندگی اقشار محروم را از اولویت های نظام اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات مناسبی در این راستا برداشته است.

رئوفی‏نژاد به سخنان تاریخی امام خمینی(ره) در مورد مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با سخن صریح خود « به فریاد زاغه‏نشین‏ها و کپر ‌نشین‏ها برسید» رویکرد نظام را نشان دادند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود همدلی و همبستگی مسئولان برای یاری به نقاط محروم را خواستار شد و ادامه داد: در استان زنجان همدلی مناسبی برای توسعه وجود دارد.

وی به فعالیت‏های دستگاه‏های خدمات‏رسان اشاره کرد و اظهار داشت: بدون کمک و یاری دستگاه‏های خدمات‏رسان فعالیت‏های بنیاد مسکن نمود پیدا نمی‏کرد.

رئوفی‏نژاد فعالیت دستگاه‏های اجرایی برای آبرسانی، برق، راه و نیازهای اولیه مردم روستا را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: تلاش‏ها مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به طرح‏های هادی در روستاهای استان و اقدامات انجام شده در این زمینه، خاطر نشان کرد: بسیاری از طرح‏های عمرانی و بازسازی در روستاها به منظور جذب گردشگر اجرایی شده است.

وی اقدامات انجام شده را به نسبت اعتبارات اختصاصی قابل قبول دانست و یادآور شد: اقدامات انجام شده بسیار مناسب بوده است.

انتهای پیام /73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول