اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ایستگاه راه‌آهن اردبیل 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار اردبیل گفت: ایستگاه راه‌آهن اردبیل که در روستای آقا باقر شهرستان اردبیل در حال ساخت است 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ایستگاه راه‌آهن اردبیل 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جریان بازدید از مراحل ساخت ابنیه‌ها و ترمینال‌های راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: قرار است به سرعت ایستگاه راه‌آهن همزمان با ریل‌گذاری بخش عظیمی از این پروژه تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه ‌زیرساخت‌های راه‌آهن اردبیل در حوزه این شهرستان با 33 میلیارد تومان در حال ساخت است، به مراحل ساخت ساختمان‌ها و ترمینال‌های راه‌آهن اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: این ساختمان‌ها و زیرساخت‌های آن در مساحت 25 هزار متر مربع در حال ساخت هستند.

این مسئول که به همراه جمعی از مسئولان منطقه از این پروژه‌ها بازدید می‌کرد، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 5 میلیارد تومان برای انجام زیرساخت‌ها در این حوزه هزینه شده است.

وی بیان کرد: اعتبارات لازم تأمین شده، باید با رفع موانع و همکاری ادارات تسریع در امور صورت گرفته و زمینه و بستر برای توسعه همه‌جانبه این پروژه‌ها به وجود آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل از احداث 25 ساختمان شامل ساختمان‌ها و پست‌های مختلف در قالب این پروژه خبر داد و یادآور شد: ‌ساختمان و سالن اصلی که حدود 5 هزار متر مربع مساحت دارد، دارای امکانات و تجهیزات مختلف است که در حال تکمیل است.

دبیر به پیشرفت فیزیکی 52 درصدی کل پروژه راه‌آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: بخشی از این پروژه در مرحله ریل‌گذاری قرار گرفته که به سرعت این کار به همت وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل خواستار همکاری و تعامل مردم و مسئولان در راستای انجام هرچه بهتر و سریع‌تر احداث زیرساخت‌های راه‌آهن و بهره‌برداری از این طرح ملی در این منطقه شد.

دبیر افزود:‌ امیدواریم بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری این پروژه به سرانجام برسد تا مردم استان اردبیل سوت قطار را بشنوند و بخشی از تعاملات ارتباطی از طریق خط ریلی انجام شود.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول