اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل خبر داد

رژه نیروهای مسلح در رشت

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل از رژه نیروهای مسلح به صورت تانک در 29 فروردین ماه جاری در شهر رشت خبر داد.

رژه نیروهای مسلح در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، جواد رستم‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه (س) و تبریک فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش اکنون در وضعیت بسیار خوب و اثرگذار است.

وی تمام رده‌های ارتش را گوش به فرمان مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: یگان ویژه واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منجیل مستقر است و آمادگی هر گونه عملیات نظامی را دارد.

رستم‌زاده استقرار، عملیات و ضربه‌زدن سریع را از قابلیت‌های ویژه یگان واکنش سریع نیروی زمینی خواند و تصریح کرد: اعتقاد به مبانی اسلامی از بزرگ‌ترین ویژگی کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل آموزش نیروهای این یگان را تلفیقی از کلاسیک و نامتقارن دانست و بیان کرد: آیین‌نامه و آموزش نیروها با توجه به وضعیت دشمن تغییر می‌کند.

وی نبرد آینده را نامتقارن توصیف کرد و گفت: شناسایی نقاط ضعف دشمن در جنگ احتمالی شناسایی شده است.

رستم‌زاده با بیان اینکه گیلان در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: 3 هزار و 600 شهید متعلق به نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل به شهادت 314 نفر از نیروهای این پادگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: گردان 176 منجیل در فتح خرمشهر، حصر آبادان و ... حضور فعال داشت و تاکنون 20 سرلشگر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی حضور در مرزهای کشور را از ماموریت‌های یگان واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اذعان کرد: مقابله با منافقین و قاچاقچیان از جمله ماموریت‌های یگان واکنش سریع ارتش است.

*رژه نیروهای مسلح به صورت تانک در رشت

رستم‌زاده در ادامه از رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت تانک با حضور بیش از 100 نفر در 29 فروردین ماه جاری در مرکز گیلان خبر داد و افزود: سال گذشته رژه نیروهای مسلح به صورت شمشیر ذوالفقار در رشت برگزار شد.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل رژه پرسنل کادر، جنگ سرنیزه و رژه سربازی با تجهیزات کامل را از دیگر برنامه‌های نیروهای مسلح در 29 فروردین ماه جاری در رشت عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول