اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی زمینی سپاه:

تأمین امنیت ملی مهم‏ترین اولویت نیروهای مسلح است

خبرگزاری فارس: جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح بر پایه اعتقاد و ایمان وظیفه‌ خود را انجام می‌دهند و تأمین امنیت ملی مهم‏ترین اولویت آنهاست.

تأمین امنیت ملی مهم‏ترین اولویت نیروهای مسلح است

عبدالله عراقی امروز در حاشیه آیین معارفه فرمانده جدید تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی بر پایه اعتقاد و ایمان وظیفه‌ خود را انجام می‌دهند و این، بسیار با سایر کشورها که نیروهای مزدور پول می‌گیرند و به جنگ می‌روند، فرق دارد.

وی بیان کرد: مردم و بسیجیان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که فقط برای رضای خدا و پیروی از امام خمینی(ره) و ولایت به میدان می‏روند و با همین روحیه، توانستند هشت سال دفاع مقدس را پشت سر بگذارند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در نیروهای مسلح، اصلی‌ترین مؤلفه تأمین امنیت ملی است و باید تقویت ایمان و اعتقاد در نیروهای مسلح انقلاب اسلامی همواره مورد توجه باشد.

عراقی‌ افزود: تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان یکی از تیپ‌های خوش‏سابقه از اوائل دفاع مقدس بوده است.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: این تیپ نیروهایی در شمال غرب و کردستان داشته و سوابق روشن و پرتلألویی را در آن دوران به نمایش گذاشته بود.

وی گفت: تیپی می‌تواند آماده رزم باشد که دارای آمادگی جسمانی باشد؛ چراکه اگر بهترین سلاح و تجهیزات را داشته باشیم؛ اما جسم نیروها آماده نباشد، این آمادگی دیگر فایده ندارد.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان عنوان کرد: آموزش باید اثربخشی داشته باشد و دیده شود؛ به عبارتی خروجی آموزش یعنی به کارگیری خوب سلاح، تاکتیک خوب نظامی، تسلط بر تیراندازی، آماده جنگ بودن و انضباط داشتن از مواردی است که یک تیپ آماده رزم باید دارا باشد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول