اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مطرح کرد

نبود احزاب مشکل اساسی انتخابات در کشور

نماینده مردم بناب در مجلس نبود احزاب را از مشکلات اساسی انتخابات در کشور برشمرد و گفت: لازم است آموزش‌های لازم در بحث مسائل سیاسی انجام گیرد که آن هم از طریق احزاب میسر است.

نبود احزاب مشکل اساسی انتخابات در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی در جمع مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با اشاره به  فشارهای غرب به خصوص آمریکا برای ساقط کردن بشار اسد گفت: آمریکا و برخی دولت‌های دیگر نیز در تلاشند تا بشار اسد کناره‌گیری کند، ولی جمهوری اسلامی ایران راه دیپلماسی و دموکراسی را پیشنهاد داده است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب خواست تا با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تا انتخابات ریاست جمهوری و با دعوت از صاحبنظران این حوزه به سئوالات متعدد مردم در این خصوص پاسخ گویند.

نبود احزاب مشکل اساسی انتخابات در کشور

وی نبود احزاب را از مشکلات اساسی انتخابات در کشور برشمرد و گفت: لازم است آموزش‌های لازم در بحث مسائل سیاسی انجام گیرد که آن هم از طریق احزاب میسر است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: این گروه و فراکسیون تاکنون به نقطه مشترکی درخصوص کاندیدای خاصی نرسیده‌اند و این فراکسیون در تلاش بود که در صورت حضور در صحنه از آقای لاریجانی حمایت کند ولی این بحث فعلاً منتفی است.

وی با بیان اینکه گروه‌ها تاکنون به نتیجه نهایی در انتخاب فرد مورد نظر به اجماع نرسیده‌اند؛ گفت: قطعاً ظرف یک هفته آتی نمایندگان مجلس با تشکیل جلسات نظر خود را درخصوص نفر مورد نظر اعلام خواهند کرد.

باقری‌بنابی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: از نظر بین‌المللی مشکلات زیادی داریم از این رو ما از اول انقلاب تحریم‌ها را تجربه کردیم که قبل از این دولت تحریم‌ها 10 درصد بود که طی سال‌های گذشته تحریم‌ها در کشور به 95 درصد رسید.

مشکل ایران با ‌آمریکا حل شدنی نیست

وی در عین حال خاطرنشان کرد: البته مشکل ما با آمریکا حل شدنی نیست؛ چون آنها دنبال سقوط این نظام هستند و در رفتار آنها هیچگونه صداقتی احساس نمی‌شود.

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه دادن اطلاعات صحیح به مردم از وظایف دانشگاهیان و قشر فرهیخته جامعه است گفت: تا زمانی که اطلاعات صحیح در اختیار مردم قرار نگیرد، انتخاب آنها نیز آگاهانه نخواهد بود.

وی سپس در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  گفت: در تلاش هستیم که افراد علاقمند، سلیم النفس و افرادی که به خردجمعی پایبندند، درصحنه انتخابات شوراها حضور یابند.

باقری بنابی تأکید کرد: تنها راه نجات کشور اجرای هدفمندی یارانه‌هاست، ولی اجرای این طرح از طریق قانون.

وی گفت: برنامه‌های اقتصادی در کشور در حد صفر است و کشور از این ناحیه بسیار رنج می‌برد.

این نماینده مجلس همچنین با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور در اعلام پرداخت 250 هزار تومان یارانه به هر نفر گفت: با این روند وضع کشور درست نمی‌شود.

باقری بنابی گفت: پرداخت یارانه‌ها به صورت نقدی باعث رکود در تولید کشور شده است.

انتهای پیام/60004/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول