اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد ـ 24

نصرآزادانی: مدال نگرفتن در المپیک نقطه ضعف ورزش اصفهان بود

خبرگزاری فارس: تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی گفت: تداوم طلسم مدال نگرفتن ورزشکاران اصفهانی در المپیک لندن نقطه ضعف ورزش اصفهان در سال 91 بود.

نصرآزادانی: مدال نگرفتن در المپیک نقطه ضعف ورزش اصفهان بود

علیرضا نصر آزادانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان همواره ورزشکاران شاخصی را داشته است، اما متأسفانه تاکنون مدال المپیک که مهم‌ترین مدال برای ورزشکاران است کسب نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: به دست نیاوردن مدال در المپیک دلایل مختلفی دارد و با برطرف کردن این مشکلات باید زمینه را برای مدال آوری ورزشکاران اصفهانی در دوره‌های آینده فراهم کنیم.

تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی در ادامه به نقاط قوت ورزش اصفهان اشاره و بیان کرد: حضور باشگاه‌های قدرتمند در عرصه ورزش یکی از نقاط قوت ورزش اصفهان است.

وی ادامه داد: در بین باشگاه‌های اصفهانی باشگاه فولاد ماهان حمایت خوبی را از برخی از رشته‌های ورزشی صورت داد که حمایت از رشته‌هایی مانند کشتی و بسکتبال کاملاً مشهود بود.

نصر آزادانی تصریح کرد: با این حال برخی از رشته‌های ورزشی در اصفهان از حمایت اسپانسرها بی‌بهره هستند و می‌توانند در آینده با استفاده از حمایت‌های انجام شده وضعیت بهتری را پیدا کنند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول