اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات بهارستان تشریح کرد

ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان گفت: در شرایط امروز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی خواهد داشت.

ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی

ولی‌الله اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: بسیاری از دشمنان ما نمی‌خواهند که انتخابات آتی به صورت گسترده، حداکثری و پرشور برگزار شود و برای تحقق دسیسه شوم خود توطئه‌ها و تبلیغات منفی بسیاری انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: به طور قطع در روزها و هفته‌های آینده این توطئه‌ها و سنگ‌اندازی‌ها بیشتر شده و تلاش می‌کنند تا مردم ما مأیوس و از حضور در انتخابات دلزده شوند.

*ملت ایران پاسخ بدخواهان را با حضور حداکثری در انتخابات می‌دهند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان بیان داشت: در این شرایط حساس برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی باید همه دلسوزان انقلاب شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم سازند.

اصغری ادامه داد: خوشبختانه مردم ما هوشیار و آگاه هستند و این بار نیز همچون ادوار گذشته با حضور حداکثری در انتخابات هم به وظیفه ملی خود عمل کرده و هم پاسخ دشمنان خارجی و بدخواهان را می‌دهند.

وی تأکید کرد: در این راه همه باید تلاش کنیم تا ضمن پرهیز از تنش و ایجاد شرایط نامناسب، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم و خوشبختانه ستاد انتخابات شهرستان بهارستان از ابتدا تحقق این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس ستاد انتخابات بهارستان در پایان گفت: با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات، دشمنان بار دیگر مایوس شده و مطمئن می‌شوند که این مردم دست از آرمان‌ها و اصول انقلابی خود بر نداشته و برای تحقق آن مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول