اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 30 جلسه هم‌اندیشی دینی ویژه بانوان در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 30 جلسه هم‌اندیشی دینی ویژه بانوان در دشتستان خبر داد.

برگزاری 30 جلسه هم‌اندیشی دینی ویژه بانوان در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه یکشنبه در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در برازجان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و عمل به دستورات قرآن و اسلام امری لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: در ایام فاطمیه اول و دوم شاهد اجرای بسیار ارزشمندی در دشتستان بودیم که با همکاری هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

وی از برگزاری 30 گفتمان دینی تخصصی ویژه بانوان در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: بانوان در جامعه اسلامی نقش حساس و تاثیرگذاری بالایی دارند، به همین دلیل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در قالب برنامه‌های سالانه خود توجه خاصی به بانوان داشته و برنامه‌های ارزشمندی برای ایشان تدوین کرده است.

محمودی‌نیا تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح بینش دینی بانوان و با هدف توسعه تعالیم اسلامی در جامعه، با حضور مبلغین و مبلغات اعزامی و بومی دشتستان تعداد 30 گفتمان دینی در مساجد و مدارس برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: موضوع گفتمان‌های برگزار شده شامل اهداف و نتایج نهضت عاشورا، عفاف و حجاب، تربیت دینی کودک، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، جوانان و هویت دینی، اخلاق و معنویت، سیره‌شناسی ائمه اطهار (ع) بود.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده توسط کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز بیان داشت: طبق هماهنگی با اداره کل تبلیغات اسلامی و به همت اداره تبلیغات اسلامی دشتستان و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سال جاری سه محفل قرآنی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان آموزش بیش از 3 هزار قرآن‌آموز و صدور بیش از یکصد گواهینامه قرآنی در این شهرستان را از برنامه‌های موفق این اداره دانست.

محمودی‌نیا عنوان کرد: روستاهای بنداروز، سرکره و روستای عیسوند پذیرای برگزاری محافل قرآنی در این شهرستان بودند و حدود 700 نفر در این مراسمات شرکت کردند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی انجام شده خوب و قابل قبول است و میزان مشارکت مردمی بالا ارزیابی شده است.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول