اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز کامیاران خبر داد

اتمام گازرسانی به 55 روستای کامیاران

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز کامیاران از اتمام گازرسانی به 55 روستای این شهرستان خبر داد.

اتمام گازرسانی به 55 روستای کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، فرید مهربان امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه 4 کیلومتری گازرسانی به روستای تنگی‌ور در بخش مرکزی شهرستان کامیاران گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال اجرایی شده و با بهره‌برداری از آن 80 خانوار این روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی گفت: تاکنون تعداد 50 علمک گاز در روستا نصب شده است و کارهای اولیه به نظام مهندسی اعلام گردیده و ساکنان با ارائه نقشه می‌توانند از امتیاز گاز برخوردار شوند.

رئیس شرکت گاز شهرستان کامیاران با اشاره به شروع کار عملیاتی پروژه مذکور از آبان ماه امسال و پایان آن در اسفند ماه گفت: تاکنون شرکت گاز شهرستان کامیاران به تعداد 55 روستا گازرسانی نموده و 34 درصد از روستاهای شهرستان زیرپوشش نعمت گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

مهربان افزود: از تعداد 55 روستای دارای نعمت گاز 48 روستا در بخش مرکزی و 7 روستا نیز در بخش موچش شهرستان کامیاران قرار دارند.

وی همچنین اعلام کرد: در سال 1391 در 2 فاز مختلف به تعداد 15 روستا عملیات گازرسانی انجام شده است.

رئیس شرکت گاز شهرستان کامیاران از ادامه گاز رسانی به تعداد سه روستای دیگر از جمله یوذیدر،باخله و توانکش تا پایان اردیبهشت 1392 خبر داد و اعلام کرد عملیات گازرسانی به روستاهای پالنگان و دژن نیز در سال 92 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/79014/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول