اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آبیک:

پیشرفت‌های امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: پیشرفت‌ها و امکانات امروز کشور را مدیون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

پیشرفت‌های امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

محمدحسین نصیری در حاشیه مراسم تشییع دو شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با وجود شهدای گمنام شور، شعف و فضای معنوی خاصی در شهر آبیک ایجاد شده است.

وی افزود: وجود شهدای گمنام سبب می‌شود ارزش‌های الهی و اسلامی بار دیگر به پیکره جامعه وارد شود که تضمینی برای آینده کشور خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: امروز مردم و به ویژه جوانان، آنچه را که در مورد شهدا در شنیده‌ها، گفته‌ها و نوشته‌ها می‌دانستند به عینه مشاهده کردند که تا سالیان سال در اذهانشان باقی خواهد ماند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: مسئولان باید در ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با برنامه‌ریزی دقیق گام‌های مؤثری برداشته و برنامه‌های مؤثر و جذابی را در خصوص شهدا برای آحاد جامعه برگزار کنند.

نصیری تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، هیچگونه آسیبی به نظام اسلامی و مردم به ویژه جوانان نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: امروز اگر 35 سال توانسته‌ایم در برابر تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کنیم، به برکت خون شهداست و هنوز هم دشمنان نتوانسته‌اند به نظام اسلامی ضربه‌ای وارد کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود مشکلات و ضعف‌هایی که وجود داشت، با نیروی ایمان و توکل بر خدا و تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع) توانستند در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرده و تا پای جان از این مرز و بوم دفاع کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اذعان داشت: شهدا به مولایشان امام حسین(ع) اقتدا کردند و با الگوگیری از نهضت حسینی به جنگ با کفار و ستمگران رفتند و با نثار جانشان سبب شدند درخت انقلاب اسلامی بزرگ و بزرگ‌تر شود و امروز به عنوان قدرتی مهم در منطقه و دنیا مطرح باشد.

انتهای پیام/77006/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول