اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 فروردین ماه صورت می‌گیرد

برگزاری پنجمین نشست پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی در شهرری

پنجمین نشست پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی سه‌شنبه بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین نشست پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی با محوریت «عالم ذر» صبح روز سه‌شنبه 27 فروردین ماه از ساعت 10 تا 12 در تالار شیخ طوسی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست علمی کارشناسان و استادان گروه کلام از جمله دکتر قندهاری، دکتر خالقیان و دکتر دولتی حضور دارند که ضمن تبیین آموزه «عالم ذر» به پاسخ پرسش‌های افراد در این مورد می‌پردازند.

این گزارش حاکیست، شرکت و حضور در این نشست علمی برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و آنها می‌توانند با حضور مستقیم و  ارتباط آنلاین از طریق سایت پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در این نشست علمی شرکت نمایند و به طرح سئوالات خود بپردازند.

بخش مربوط به تشکیل این نشست در صفحه اصلی سایت پردیس تهران اطلاع‌رسانی می‌شود و هم‌زمان به‌صورت آنلاین برای علاقمندان پخش خواهد شد.

بر پایه این گزارش، سلسله نشست‌های پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی به‌صورت ماهانه و حداقل سه جلسه در نیم سال تحصیلی است.

گفتنی است پیش از این سه نشست در موضوع ارتباط شرور و بلاها با حکمت و عدل الهی توسط گروه کلام پردیس تهران برگزار شده و پنجمین جلسه این نشست‌ها به بحث «عالم ذر» اختصاص یافته است.

پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) قرار دارد.

انتهای پیام/2462/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول